26 Şubat 2010 Cuma

Oradaydım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31031/oradaydim.html" title="Oradaydım">Oradaydım</a><br />
Sat, 27 Feb 2010 01:00:02 +0200 <br />
<p>ORADAYDIM BELGESELÄ°<br />
KEMAL T&Uuml;RKLER SUÄ°KASTI ORADAYDIM&rsquo;DA<br />
<br />
Bir Soner Yal&ccedil;ın belgeseli olan &lsquo;Oradaydım&rsquo;ın, 27 Şubat Cumartesi saat 23.30&rsquo;da ekrana gelecek olan yeni b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde; 22 Temmuz 1980 yılında ger&ccedil;ekleşen Kemal T&uuml;rkler suikastı ekrana geliyor.<br />
Eşi Sabahat T&uuml;rkler, T&uuml;rkiye sendikal hareketinde unutulmaz bir yeri olan DİSK&rsquo;in kurucusu Kemal T&uuml;rkler&rsquo;in nasıl suikasta uğradığını Oradaydım Belgeseli&rsquo;nde anlatıyor. <br />
Kemal T&uuml;rkler iş&ccedil;iler i&ccedil;in nasıl m&uuml;cadele verdi? Neden ve nasıl tehdit edildi?<br />
&Ouml;ld&uuml;r&uuml;lmeden &ouml;nce son anlarında neler yaptı?Son s&ouml;z&uuml; neydi? <br />
Nasıl ve ka&ccedil; kişi tarafından ateş altında tutuldu? Tanıklar nasıl kayboldu?<br />
Kemal T&uuml;rkler&rsquo;in eşi Sabahat T&uuml;rkler, t&uuml;m bu soruların cevaplarını ve 30 yıl &ouml;nceki bu suikastın bilinmeyenlerini &ldquo;Oradaydım&rdquo; belgeselinde anlatıyor. </p><br />

[category Televizyon]
[title Oradaydım]
[tags
kemal,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31031/oradaydim.html" title="Oradaydım">Oradaydım</a><br />

Hiç yorum yok: