28 Şubat 2010 Pazar

Benim Annem Bir Melek

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31100/benim-annem-bir-melek.html" title="Benim Annem Bir Melek">Benim Annem Bir Melek</a><br />
Mon, 01 Mar 2010 01:00:02 +0200 <br />
<p>BENÄ°M ANNEM BÄ°R MELEK<br />
Başrollerinde Oya Başar, Tarık &Uuml;nl&uuml;oğlu, Ali Sunal, Dolunay Soysert, Ay&ccedil;in İnci ve Şehsuvar Aktaş&rsquo;ın oynadığı, her Pazartesi akşamı Star TV&rsquo;de seyirciyle buluşan ekranın en eğlenceli ailesi Turuncu Ailesi her b&ouml;l&uuml;mde bambaşka bir konu ile kahkahanın adresi olmaya devam ediyor.<br />
<br />
54.b&ouml;l&uuml;m(14.blm):<br />
<br />
METÄ°N, NALAN&rsquo;A EVLÄ°LÄ°K TEKLÄ°F EDÄ°YOR ve TURUNCULARDA NÄ°KAH Ä°&Ccedil;Ä°N GERÄ° SAYIM BAÅžLIYOR!<br />
Metin, Nal&acirc;n&rsquo;la evlenmeye sonunda karar vermiştir, bu durum t&uuml;m aileyi mutlu eder. Fakat Metin kendisini bunca yıldır beklemiş olan Nal&acirc;n&rsquo;a sıra dışı bir evlilik teklifi yapmaya kararlıdır. <br />
Neriman&rsquo;da bu fikre katılır; Nal&acirc;n unutulmayacak bir teklifi hak etmiştir. Ancak Metin ne kadar &ccedil;abalasa da s&uuml;rpriz tekliflerinin hepsi başarısız olur. <br />
Aksilikler birbirini takip eder. Bu kargaşada sinirlenen Metin farkında olmadan teklifi yapar. T&uuml;m aile mutluluk i&ccedil;indedir. Ancak Neriman artık vakit kaybetmemek gerektiğini d&uuml;ş&uuml;n&uuml;r. <br />
Nik&acirc;h bir an &ouml;nce kıyılmalıdır. Hazırlıklar tamamlanır sıra nik&acirc;ha gelir; ama Turuncu ailesini bir s&uuml;rpriz beklemektedir.</p><br />
<p>YAPIMCI&nbsp;&nbsp;&nbsp; :BKM &ndash; Necati AKPINAR<br />
Y&Ouml;NETMEN&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Hakan Alg&uuml;l<br />
SENARYO&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Vasıf K&uuml;&ccedil;&uuml;koru&ccedil;<br />
OYUNCULAR&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Oya Başar (Neriman), Tarık &Uuml;nl&uuml;oğlu (Cavit), Ali Sunal (&Ccedil;etin), Dolunay Soysert (Ece), Ş ehsuvar Aktaş (Metin), Ay&ccedil;a İnci (Nalan), Ali Erkazan (Adil), Bala Atabek (Hasıla), Mert &Ouml;ner (Sıddık), Hande Dane (Şebboy), Ezgi Yeşiltan (Sinem), Serhat Kılı&ccedil; (İbadullah).</p>
[category Televizyon]
[title Benim Annem Bir Melek]
[tags
annem,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31100/benim-annem-bir-melek.html" title="Benim Annem Bir Melek">Benim Annem Bir Melek</a><br />

Hiç yorum yok: