28 Şubat 2010 Pazar

Beni KeÅŸfet

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31108/beni-kesfet.html" title="Beni KeÅŸfet">Beni KeÅŸfet</a><br />
Mon, 01 Mar 2010 01:00:02 +0200 <br />
<p>BENÄ° KEÅžFET<br />
(UNDISCOVERED)<br />
Luke ve Brier, New York metrosunda &ccedil;arpışır ve bu k&uuml;&ccedil;&uuml;k kazayı g&uuml;l&uuml;şmelerle atlatırlar. Luke, ilk g&ouml;r&uuml;şte hayatının kadını olduğunu anladığı Brier&rsquo;i&nbsp; bir daha g&ouml;rebileceğine ihtimal vermez. Aradan iki yıl ge&ccedil;er, hayatı m&uuml;zik olan ve rock yıldızı olmayı kafasına koyan Luke, mesleğinde bir atılım yapmasının zamanı geldiğine karar vererek Los Angeles&rsquo;e taşınır. Başarılı bir model olan Brier de, Luke&rsquo;dan tamamen bağımsız olarak aynı şehre taşınmaya karar verir. Oyuncu olmak i&ccedil;in ders alan gen&ccedil; kadın, burada tanıştığı Clea&rsquo;yla arkadaş olur, birlikte gittikleri gece kul&uuml;b&uuml;nde Luke &ccedil;almaktadır. B&ouml;ylece kader ikisini , Los Angeles&rsquo;de bir kez daha bir araya getirir. Aslında, iki yıl &ouml;nce New York metrosundaki o kısacık romantik an boyunca birbirlerine aşık olmuşlardır fakat bunu bir t&uuml;rl
&uuml; birbirlerine itiraf edemezler. Bunun yerine, Brier, yetenekli bir m&uuml;zisyen olmasına rağmen şansı yaver gitmeyen Luke&rsquo;un biraz yardıma ihtiyacı olduğunu anlar ve kendi menajeri Carrie&rsquo;yle, Luke&rsquo;a haber vermeden onun i&ccedil;in bir tanıtım kampanyası hazırlarlar. Kampanya o kadar başarılı olur ki, Luke bir anda ger&ccedil;ek bir ş&ouml;hret oluverir. Brier, Luke&rsquo;u yolundan alıkoymamak i&ccedil;in onu &ccedil;ok sevmesine rağmen yolundan &ccedil;ekilir. Ne var ki, Luke, er veya ge&ccedil;, ani gelen ş&ouml;hretinin Brier&rsquo;in eseri olduğunu anlayacak ve bu ger&ccedil;eğe beklenmeye bir tepki verecektir.</p><br />
<p>Orijinal Adı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp;&nbsp; Undiscovered<br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Meiert Avis<br />
Oyuncular&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Pell James, Steven Strait, Shannyn Sossamon,, Ashlee Sipson, Kip Pardue<br />
Yapım&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Romatik Komedi 2005 Almanya-ABD</p>
[category Televizyon]
[title Beni KeÅŸfet]
[tags
brier,undiscovered,beni,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31108/beni-kesfet.html" title="Beni KeÅŸfet">Beni KeÅŸfet</a><br />

Hiç yorum yok: