25 Şubat 2010 Perşembe

Bir Yudum Ä°nsan

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/30998/bir-yudum-insan.html" title="Bir Yudum Ä°nsan">Bir Yudum Ä°nsan</a><br />
Fri, 26 Feb 2010 01:00:01 +0200 <br />
<p>BÄ°R YUDUM Ä°NSAN&nbsp; &ldquo;RAMÄ°Z DAYI&#146;NIN 50 YILI&rdquo;</p>
<br />
<p>Tuncel Kurtiz&#146;in lise yıllarında başlayan ve halen devam eden sinema ve sahne hayatı...<br />
Nebil &Ouml;zgent&uuml;rk&#146;&uuml;n hazırlayıp sunduğu Bir Yudum İnsan&#146;da 26 Şubat Cuma g&uuml;n&uuml; saat 20.00&rsquo;de, tiyatro ve sinema d&uuml;nyamızdan rengarenk ve dopdolu bir hayat, sıradışı yaşantısıyla yılların sıradışı oyuncusu Tuncel Kurtiz bir kez daha anlatılıyor.<br />
Tiyatro sahnelerinden sinema perdelerine, bir karakterden bir başkasına akarken sınırları zorlayan &ccedil;ılgın mizacıyla, &ccedil;ileli ama zenginliklerle dolu yaşamıyla, bug&uuml;nlerin Ramiz Dayısı, yılların &uuml;nl&uuml; oyuncusu, adı d&uuml;nyaca &uuml;nl&uuml; &ouml;d&uuml;llerle anılan Tuncel Kurtiz... <br />
Ezel dizisinin sevilen y&uuml;rekli dayısı, gen&ccedil;lerin idol&uuml; ve hikayeleriyle &ouml;zl&uuml; s&ouml;zleriyle yol g&ouml;stericisinden yine hayatla ilgili sanatla ilgili insanlık dersleri ve &ouml;yk&uuml;ler...<br />
İkinci b&ouml;l&uuml;m&uuml; ekranlara gelecek olan ve 2001 yılında hazırlanan belgesel, rollerin peşinden dilden dile, &uuml;lkeden &uuml;lkeye dolaşan Kurtiz&#146;in, kendisi ve efsanevi sinemacı Yılmaz G&uuml;ney&#146;le dostluklarına dair s&ouml;yleşisini de i&ccedil;eriyor.<br />
Bir Yudum İnsan, edebiyat ve sinemanın demir parmaklıklar ardındaki zorlu macerasına yakın plan yapıyor. </p><br />

[category Televizyon]
[title Bir Yudum Ä°nsan]
[tags
yudum,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/30998/bir-yudum-insan.html" title="Bir Yudum Ä°nsan">Bir Yudum Ä°nsan</a><br />

Hiç yorum yok: