28 Şubat 2010 Pazar

Newyork’ta Hortum

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31106/newyorkta-hortum.html" title="Newyork&#146;ta Hortum">Newyork&#146;ta Hortum</a><br />
Mon, 01 Mar 2010 01:00:02 +0200 <br />
<p>NEWYORK&rsquo;TA HORTUM<br />
(NYC:TORNADO TERROR)<br />
<br />
Hızlanan k&uuml;resel ısınma yerk&uuml;renin alt ve &uuml;st atmosfer tabakalarının birbirinden ayrılmasına neden olmaktadır. Bunun sonucu olarak da iki atmosfer tabakası s&uuml;rt&uuml;nerek, yery&uuml;z&uuml;nde şimdiye dek g&ouml;r&uuml;lmemiş g&uuml;&ccedil;te hortumlar ve elektrik yayan &ouml;l&uuml;mc&uuml;l fırtınalar meydana getirmektedir. J&uuml;piter&rsquo;deki kırmızı lekeye benzeyen ve d&uuml;nyanın batısından doğusuna esen dev bir kasırga Manhattan&rsquo;ın ortasına d&uuml;şm&uuml;şt&uuml;r. Fırtınanın g&uuml;c&uuml;n&uuml;n g&ouml;stergesi olan yoğun hortumlar ise şehrin &uuml;zerine kabus gibi &ccedil;&ouml;km&uuml;şt&uuml;r. Felaket b&ouml;lgelerinin yollarını kesen hortumlar, New York&rsquo;u harap edici bir cinnetin i&ccedil;ine s&uuml;r&uuml;klemektedir. Şimdi, bir anda d&uuml;şman kesilen tabiat ana ile bu &ccedil;etin m&uuml;cadelede, belediye başkan yardımcısı James Lawrence ve onun meteorolojist eşi Cassie kendi e
vliliklerinin &uuml;st&uuml;ne &ccedil;&ouml;ken kasırgayı bastırıp, kızgın hortumları sakinleştirmenin bir yolunu bulmak zorundadır. Bu sonu olmayan fırtına &ccedil;emberinde Jim ve Cassie harekete ge&ccedil;mekte gecikmemelidir.</p><br />
<p>Y&Ouml;N: TIBOR TAKACS<br />
OYN: SEBASTIAN SPENCE, NICOLE DE BOER, COLBY JOHANNSON<br />
2008</p>
[category Televizyon]
[title Newyork&#146;ta Hortum]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31106/newyorkta-hortum.html" title="Newyork&#146;ta Hortum">Newyork&#146;ta Hortum</a><br />

Hiç yorum yok: