Sat, 21 Jan 2012 01:00:01 +0200 <br />
<p>NTV Belgesel Kuşağı<br />
“KAPALI KAPILAR ARDINDA: FACEBOOK”<br />
(Mark Zuckerberg: Inside Facebook)<br />
Bir devrimin hikayesi...<br />
Cumartesi 14:05 –Tekrar-<br />
Facebook ofisinden çarpıcı görüntülerle birlikte çağımızın teknoloji fenomeninin hikayesi...<br />
Sosyal medyada geçen hafta çok konuÅŸulan NTV Belgesel KuÅŸağı’nın BBC yapımı belgeseli bugün yeniden ekranda… Facebook ofisinden çarpıcı görüntülerle birlikte çağımızın teknoloji fenomeninin hikayesi Cumartesi 14:05’de tekrar ekranda. <br />
Mark Zuckerberg’in Harvard’taki öÄŸrencilik yıllarından 800 milyon kullanıcısı olan 100 milyar dolar deÄŸerindeki ÅŸirkete kadar olan yedi yıllık aksiyon dolu efsanesi. Belgesel Facebook’un kuruluÅŸ öyküsünü, Social Network filminde anlatılanların doÄŸruluÄŸunu ve topladığı kullanıcı bilgileri ile oluÅŸturduÄŸu reklam modelini inceliyor. <br />
Günümüzde 800 milyon facebook kullanıcısı var. Bu kullanıcıların yarısı her gün aile, arkadaÅŸ, tanıdıklar, ünlüler, iÅŸletmeler ve markalarla iletiÅŸim kurmak için oturum açıyor. <br />
MARK ZUCKERBERG ANLATIYOR<br />
Sadece 27 yaşında olan Zuckerberg Microsoft’un 15 milyar dolarlık teklifini kararlı bir ÅŸekilde nasıl reddettiÄŸini anlatıyor. “Åirketi satmak yerine inÅŸa etmeyi tercih ettik” diyor. Haber ve fotoÄŸraf paylaşımından oyunlara kadar içerik paylaşımını hiç olmadığı kadar kolaylaÅŸtırmak için izlediÄŸi stratejiyi paylaşıyor. Silikon Vadisi’nde gerçekleÅŸtirilen özel röportaj Mark Zuckerberg’in olaÄŸanüstü yükseliÅŸini ve vizyonu ile dünyaya meydan okumasını gözler önüne seriyor. <br />
FACEBOOK, NASIL 100 MÄ°LYAR DOLARLIK BÄ°R ÅÄ°RKETE DÖNÜÅTÜ?<br />
Belgesel Harvard Üniversitesi’nden Social Network filminde ünlü olduÄŸu Silikon Vadisi’ndeki öÄŸrenci evine kadar Zuckerberg’in yolculuÄŸunu anlatıyor. BaÅŸlangıçta yatırımcıları kazanmasından dev bir ÅŸirkete dönüÅŸmesinin hikayesi. 100 milyar dolarlık bir deÄŸere sahip olan facebook gerçekten de iÅŸ modeli ile bu deÄŸeri haklı çıkarıyor mu? Facebook reklam modeli ile ilgili kafalardaki bazı soru iÅŸaretleri var. Film dev bir pazar araÅŸtırma veritabanı olarak görülen Facebook’un belirli tüketici gruplarını hedeflerken nasıl davrandığını ve neden iÅŸletmelerin insanların arkadaşı olarak yer aldığını inceliyor. Ve Facebook gerçek dünyadaki iliÅŸkilerimizi nasıl etkiliyor? Uzaktaki tanıdıklarımızla iletiÅŸimde kalmamızı saÄŸlayan Facebook yakın iliÅŸkilerimizi nasıl etkiliyor? Belgesel ayrıca 2012’de borsaya açılmayı hedefleyen Facebook’a tehdit oluÅŸturabilecek Google ve diÄŸer firmaları ve Zuckerberg’in bu süreçte nasıl bir kritik rolü olduÄŸunu inceliyor. </p><br />
[category Televizyon]
[title Kapalı Kapılar Ardında; Facebook]
[tags
belgesel,
]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47213/kapali-kapilar-ardinda-facebook.html" title="Kapalı Kapılar Ardında; Facebook">Kapalı Kapılar Ardında; Facebook</a><br />
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder