19 Ocak 2012 Perşembe

Bir Çocuk Sevdim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47186/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />
Fri, 20 Jan 2012 01:00:02 +0200 <br />
<p>&nbsp;&ldquo;BÄ°R &Ccedil;OCUK SEVDÄ°M&rdquo;<br />
Herşey ortaya &ccedil;ıktı. <br />
Mine Zor Kararı Verebilecek mi?<br />
Başrollerini B&uuml;lent İnal,&nbsp; G&uuml;lcan Arslan ,Hakan Kurtaş ve &Ccedil;etin Tekindor&rsquo;un&nbsp; paylaştığı sevilen dizi&nbsp; Bir &Ccedil;ocuk Sevdim yeni b&ouml;l&uuml;mleri ile her Cuma Star&rsquo;da. <br />
Sinan, hesap soruyor!<br />
Sinan artık her şeyi &ouml;ğrenmiştir. Mine&rsquo;nin başına gelenleri, babasının oynadığı oyunu&hellip; Hayatını mahvettikleri i&ccedil;in anne ve babasından hesap sorar. Bekir yine kendini savunmaya kalksa da Sinan&rsquo;ın tepkisi &ccedil;ok sert olacaktır.<br />
&ldquo;Kararını ver Mine! Ben mi Sinan mı?&rdquo; <br />
Mine&rsquo;nin her an Sinan&rsquo;a gitme ihtimali Timur&rsquo;u kahreder. Sinan&rsquo;ın eve geldiğini de &ouml;ğrenir. Mine&rsquo;yi ve oğlunu alıp evden &ccedil;ıkartır. Mine&rsquo;ye, &ldquo;kararını ver&rdquo; demek niyetindedir, fakat hi&ccedil; kimse i&ccedil;in durum kolay değildir. <br />
Esmahan&rsquo;ın boşanma kararı, Turan&rsquo;ı iyice &ccedil;ıkmaza sokar. Ne eve gidebilir, ne Sabahat&rsquo;in yanında huzur bulur. &Ccedil;ocuklar ve S&uuml;reyya ise Esmahan&rsquo;ın bir kez daha d&uuml;ş&uuml;nmesini ister. &Ouml;te yandan S&uuml;reyya, kayıp kocasının katiliyle y&uuml;zleşmek &uuml;zeredir. <br />
Sinan&rsquo;ı Kahreden Buluşma<br />
Bu arada baştan beri vicdan azabı &ccedil;eken Seda, Sinan&rsquo;ı oyun evine &ccedil;ağırır ve burayı neden a&ccedil;tığını s&ouml;yler. Sinan ise kendi oğluna bir yabancı gibi davranmanın sarsıntısını yaşar.</p><br />
<p>YAPIM&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : TMC/ Erol Avcı <br />
Y&Ouml;NETMEN&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cevdet Mercan<br />
SENARYO&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Gaye Boralıoğlu, Sema Ali Erol,<br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Figen&nbsp;&nbsp;&nbsp; Şakacı, Emine Algan,&Uuml;mit Kıvan&ccedil;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
OYUNCULAR&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : &Ccedil;etin Tekindor (Turan), B&uuml;lent İnal (Timur), G&uuml;lcan Arslan (Mine), Hakan Kurtaş (Sinan), Şefika &Uuml;mit Tolun (Esmahan), Onuryay Evrentan (Emine), İnan Ulaş Torun (Erdal), Arzu Gamze Kılın&ccedil;<br />
(S&uuml;reyya), Mujde Uzman (Derin), Bulent Alkis (Kerem), Ä°layda AliÅŸan (Merve)<br />
B&ouml;l&uuml;m&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : 18. blm</p>
[category Televizyon]
[title Bir Çocuk Sevdim]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47186/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />

Hiç yorum yok: