20 Ocak 2012 Cuma

Eğitim ve Başarı

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47207/egitim-ve-basari.html" title="Eğitim ve Başarı">Eğitim ve Başarı</a><br />
Sat, 21 Jan 2012 01:00:01 +0200 <br />
<p>Gen&ccedil;ler ve Aileleri Ekran Başına! tv8&rsquo;de Yepyeni Bir Eğitim Programı&hellip; <br />
EĞİTİM VE BAŞARI<br />
tv8 yepyeni bir eğitim, yaşam ve rehberlik programını Ece Karaboncuk&rsquo;un sunumuyla sizlerle buluşturuyor: EĞİTİM VE BAŞARI&hellip;<br />
Eğitimi yaşamının en &ouml;nemli par&ccedil;ası sayanlar&hellip; Sınav maratonlarına hazırlanan gen&ccedil;ler&hellip; &Ccedil;ocuklarının geleceğini şekillendirirken karamsarlığa giren aileler&hellip; Her yıl milyonlarca &ouml;ğrenciyi amansız bir yarışa hazırlayan &ouml;ğretmenler&hellip; Kısacası yaşam boyu eğitim kaygısında olanlar&hellip;<br />
Yaşam boyu eğitimin t&uuml;m s&uuml;re&ccedil;leri&hellip; Bilin&ccedil;li aile, bilin&ccedil;li toplum&hellip; &Ouml;ğrenmek i&ccedil;in sormak ve sorgulamak&hellip; Yeni sınav sistemi hakkında en son bilgiler&hellip; Sınav stresiyle baş etmenin yolları&hellip; Yaşamın her alanında zamanı doğru kullanma&hellip; Tercih yaparken dikkat edilmesi gerekenler&hellip;&nbsp; Meslek se&ccedil;imi ve doğru bir gelecek&hellip; İşte t&uuml;m bu başlıklara her hafta değişik uzman konuklar eşliğinde değinecek, kısaca A&rsquo;dan Z&rsquo;ye eğitim rehberiniz olacak Eğitim ve Başarı&rsquo;yı Final Dergisi Dershanesi&rsquo;nin eğitim kadrosu danışmanlığında,&nbsp; 7 yıldır eğitim programları konusunda deneyimli M&uuml;ge Arda&rsquo;nın yapımcılığında ve Ece Karaboncuk&rsquo;un sunumuyla izleyebilirsiniz...<br />
Eğitim ve Başarı 21 Ocak Cumartesi saat 15.45&rsquo;te farklı kanal tv8&rsquo;de&hellip;</p><br />

[category Televizyon]
[title Eğitim ve Başarı]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47207/egitim-ve-basari.html" title="Eğitim ve Başarı">Eğitim ve Başarı</a><br />

Hiç yorum yok: