18 Ocak 2012 Çarşamba

Adını Feriha Koydum

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47181/adini-feriha-koydum.html" title="Adını Feriha Koydum">Adını Feriha Koydum</a><br />
Thu, 19 Jan 2012 01:00:01 +0200 <br />
<p>YENÄ° B&Ouml;L&Uuml;M<br />
ADINI FERÄ°HA KOYDUM<br />
EMÄ°R VE FERÄ°HA GE&Ccedil;MÄ°ÅžE S&Uuml;NGER &Ccedil;EKÄ°YOR !<br />
Emir ve Feriha&rsquo;nın Halil&rsquo;in elinden kurtuluşu her ikisinin de aileleri i&ccedil;in b&uuml;y&uuml;k şok olur. Mehmet ve Rıza&rsquo;nın Feriha&rsquo;ya kavuşma sevinci i&ccedil;lerini kemiren ş&uuml;phelerin g&ouml;lgesinde kalır. Emir&rsquo;in yaralanmasıyla neye uğradıklarını şaşıran Aysun ve &Uuml;nal ise &ouml;fkelidir. Apa&ccedil;ık ger&ccedil;eğe g&ouml;zlerini kapatmaya &ccedil;alışan Mehmet ve Rıza, Emir konusunu sorgulamak i&ccedil;in Feriha&rsquo;nın kendisini toparlamasını beklerken aşıklar ise aralarındaki engelleri aşıp birbirlerini g&ouml;rebilmek i&ccedil;in fırsat kollar. &Ouml;te yandan &ouml;l&uuml;m&uuml;n kıyısından d&ouml;nen G&uuml;ls&uuml;m ise yaşadıklarını kendine saklamaktan yorgun d&uuml;şm&uuml;şt&uuml;r. Halil kabusundan birlikten uyanan Feriha ve Emir ruhlarında a&ccedil;ılan derin yaraları, aşklarıyla kapatmak i&ccedil;in birbirlerine sığınırken, ş&uuml;pheleriyle boğuşan Mehmet&rsquo;in sabrı taşmak &uuml;zeredir. Ne var ki G&uuml;ls&uuml;m ve Koray arasında ge&ccedil;enlerin kapıcı dairesine bomba gibi d&uuml;şmesiyle ailenin t&uuml;m g&uuml;ndemi değişir. G&uuml;ls&uuml;m ve Koray&rsquo;ın şok kararı Emir ve Feriha&rsquo;yı da şaşırtırken, yaşanacaklar aşıkları bir kez daha tehlikeye atacaktır. <br />
Adını Feriha Koydum yeni b&ouml;l&uuml;m&uuml; ile 20 Ocak Cuma akşamı saat 20.00&rsquo;de Show Tv&rsquo;de&hellip;</p><br />

[category Televizyon]
[title Adını Feriha Koydum]
[tags
yeni,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47181/adini-feriha-koydum.html" title="Adını Feriha Koydum">Adını Feriha Koydum</a><br />

Hiç yorum yok: