29 Haziran 2010 Salı

Mickybo ve Ben

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/34526/mickybo-ve-ben.html" title="Mickybo ve Ben">Mickybo ve Ben</a><br />
Wed, 30 Jun 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>D&uuml;nya Sineması Kuşağı<br />
&ldquo;Mickybo ve Ben&rdquo;<br />
Butch Cassidy ve Sundance Kid olmaya &ouml;zenen iki İrlandalı &ccedil;ocuğun hikayesi<br />
1970&rsquo;lerin Kuzey İrlanda&rsquo;sında ge&ccedil;en Mickybo and Me, bir başka The Troubles d&ouml;nemi filmi değil. O d&ouml;nemde ge&ccedil;mesine rağmen, farklı hayatlardan gelen iki &ccedil;ocuğun &ccedil;ılgın hayal d&uuml;nyasını &ouml;n plana &ccedil;ıkaran film, keyifli bir b&uuml;y&uuml;me &ouml;yk&uuml;s&uuml; anlatıyor aslında. Terry Loane&rsquo;in Owen McCafferty&rsquo;nin Mojo Mickybo adlı oyunundan uyarladığı Mickybo and Me&rsquo;de, Kuzey İrlanda&rsquo;da Protestanlar ve Katolikler arasındaki tartışmaların hat safhaya &ccedil;ıktığı bir zamanda, farklı mezheplerden iki &ccedil;ocuk arasında başlayan dostluğa tanık oluyoruz. <br />
Butch Cassidy and the Sundance Kid filmine tutkuyla bağlı olan bu iki &ccedil;ocuk, Butch ve Sundance&rsquo;i rol modeli olarak kabul ediyor ve onlar gibi aranan su&ccedil;lular olmak i&ccedil;in ellerinden geleni yapıyor. O arada gittik&ccedil;e şiddetlenen politik ve toplumsal anlaşmazlıklar ise birlikte Avustralya&rsquo;ya ka&ccedil;ma hayalleri kurmalarına neden oluyor. McCafferty&rsquo;nin oyununda iki ana karakteri yetişkin oyuncular canlandırırken, Loane&rsquo;in filminde &ccedil;ocuk oyuncular kullanılıyor.</p><br />
<p>Orijinal Adı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :MICKYBO AND ME<br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :TERRY LOANE<br />
Oyuncular&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :JOHN JOE MCNEILL, NIALL WRIGHT, JULIE WALTERS, CIAR&Aacute;N HINDS<br />
Yapım Yılı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :2004</p>
[category Televizyon]
[title Mickybo ve Ben]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/34526/mickybo-ve-ben.html" title="Mickybo ve Ben">Mickybo ve Ben</a><br />

Hiç yorum yok: