27 Haziran 2010 Pazar

Anne Olunca Anladım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/34483/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Mon, 28 Jun 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>&ldquo;ANNE OLUNCA ANLADIM&rdquo;<br />
&ldquo;HAMÄ°LELÄ°KTE VE BEBEKLE SEYAHAT&rdquo;<br />
Aile Olmanın T&uuml;m Detaylarının İşlendiği, Ekranların Tek Ebeveyn Programı Hafta İ&ccedil;i Her G&uuml;n Saat 11.00&rsquo;de CINE5 Ekranlarına Gelmeye Devam Ediyor&hellip;<br />
28 Haziran Pazartesi g&uuml;nk&uuml; konukları; &Ccedil;ocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Sırrı Bektaş Ve Kadın Hastalıkları Doğum Uzmanı Yard. Do&ccedil;. Dr. Petek Feriha Arıoğlu<br />
Hamile Annelerin Bir&ccedil;oğu Seyahat Etmekten Ka&ccedil;ınırlar&hellip; Peki, Hangi Durumlarda Seyahat Edilebilir, Hangi Durumlarda Edilemez? Yolculuk Kararından &Ouml;nce Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir? Hamilelikte Rahat Ve G&uuml;venli Seyahat Etmek İ&ccedil;in Hangi Yolları İzlemeliyiz? Bebek İle Eğlenceli Bir Tatilin P&uuml;f Noktaları Neler?<br />
Uzman doktorlar ve &uuml;nl&uuml; konukların g&ouml;r&uuml;ş ve yorumlarıyla g&uuml;nl&uuml;k hayatlarda farkındalık ve &ccedil;&ouml;z&uuml;m yaratmayı ama&ccedil;layan; t&uuml;m sorularınızın yanıt bulacağı H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;la &ldquo;Anne Olunca Anladım&rdquo;.<br />
28 Haziran Pazartesi g&uuml;n&uuml; saat&nbsp; 11.00&rsquo;de Cine5&rsquo;te.</p><br />

[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/34483/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />

Hiç yorum yok: