29 Haziran 2010 Salı

Anne Olunca Anladım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/34536/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Wed, 30 Jun 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>&ldquo;ANNE OLUNCA ANLADIM&rdquo;<br />
&ldquo;&Ccedil;ocuklarda uyku sorunları ve &ccedil;&ouml;z&uuml;m yolları&rdquo;<br />
Aile Olmanın T&uuml;m Detaylarının İşlendiği, Ekranların Tek Ebeveyn Programı Hafta İ&ccedil;i Her G&uuml;n Saat 11.00&rsquo;de CINE5 Ekranlarına Gelmeye Devam Ediyor&hellip;<br />
30 Haziran &Ccedil;arşamba&nbsp; g&uuml;nk&uuml; konukları;&Ccedil;ocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanı prof. Dr. Reha Cengizlier ve uzman klinik psikolog Sibel &Ouml;zkan&hellip;<br />
Uyku problemleri bebeklikte ve &ccedil;ocukluk d&ouml;neminde sık sık ortaya &ccedil;ıkar&hellip; Uyku bozukluklarının nedenleri nelerdir? Bebek i&ccedil;in iyi bir uyku hangi koşullara bağlıdır? &Ccedil;ocuğunuzun uyku alışkanlıkları kazanmasında ka&ccedil;ınmanız gereken noktalar nelerdir? Bebeğinizin ve dolayısıyla sizin geceleri daha iyi uyumanız i&ccedil;in nelere dikkat etmeniz gerekir?<br />
Uzman doktorlar ve &uuml;nl&uuml; konukların g&ouml;r&uuml;ş ve yorumlarıyla g&uuml;nl&uuml;k hayatlarda farkındalık ve &ccedil;&ouml;z&uuml;m yaratmayı ama&ccedil;layan; t&uuml;m sorularınızın yanıt bulacağı H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;la &ldquo;Anne Olunca Anladım&rdquo;<br />
30 Haziran &Ccedil;arÅŸamba g&uuml;n&uuml; saat&nbsp; 11.00&rsquo;de Cine5&rsquo;te.</p><br />

[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/34536/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />

Hiç yorum yok: