30 Nisan 2010 Cuma

Sinema Benim Aşkım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/32912/sinema-benim-askim.html" title="Sinema Benim Aşkım">Sinema Benim Aşkım</a><br />
Sat, 01 May 2010 01:00:04 +0300 <br />
<p>T&uuml;rkan Åžoray<br />
&nbsp;&ldquo;SÄ°NEMA BENÄ°M AÅžKIM&rdquo;<br />
-Sezon Finali-<br />
Yılanı &Ouml;ld&uuml;rseler Nasıl &Ccedil;ekildi? Z&uuml;lf&uuml; Livaneli ile Nerede Nasıl Tanıştı?<br />
Yaşar Kemal&rsquo;in &ldquo;Yılanı &Ouml;ld&uuml;rseler&rdquo; adlı eseri T&uuml;rkan Şoray&rsquo;ın sinema yolculuğunda &ouml;nemli bir d&ouml;nemece işaret eder. Yalnızca onun mu? Z&uuml;lf&uuml; Livaneli&rsquo;nin de sinemaya bulaşmasına vesile olur eser. 1981&rsquo;de sinemaya aktarılan filmi Ali &Ouml;zgent&uuml;rk y&ouml;netecektir ama daha sonra filmde Esme rol&uuml;ndeki T&uuml;rkan Şoray y&ouml;netmenlik koltuğuna oturur. Filmin İsve&ccedil;&rsquo;teki montaj aşamasında ise ekibe Z&uuml;lf&uuml; Livaneli katılır. S&uuml;rg&uuml;ndeki sanat&ccedil;ı filmin m&uuml;ziklerini yapar ama T&uuml;rkan Şoray&rsquo;ın &lsquo;siz neden film &ccedil;ekmiyorsunuz&rsquo;? sorusu &uuml;zerine ruhuna sinema aşkı d&uuml;şer. <br />
Bu hafta sezon finali yayınlanacak Sinema Benim Aşkım&rsquo;ın konusu Yılanı &Ouml;ld&uuml;rseler filmi. Programın ilk b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde T&uuml;rkan Şoray, Yaşar Kemal&rsquo;la &ccedil;alışmaları, &ccedil;ekimler sırasında yaşadıklarını anlatacak ve o d&ouml;nem asistanlığını yapan Leyla &Ouml;zalp&rsquo;le sohbet edecek. Şoray&rsquo;ın &ccedil;ekimler sırasında yaşadıklarının birinci elden tanığı olan &Ouml;zalp, teknik imkansızlıklara rağmen filmi nasıl &ccedil;ektiklerini anlattıktan sonra st&uuml;dyo konuğu Z&uuml;lf&uuml; Livaneli olacak. <br />
T&uuml;rkan Şoray ve Z&uuml;lf&uuml; Livaneli Birlikte G&ouml;zlerin Şarkısını S&ouml;yledi<br />
Z&uuml;lf&uuml; Livaneli ile T&uuml;rkan Şoray&rsquo;ın ilk karşılaşmaları İsve&ccedil; olmuştur ama kendini &lsquo;iflah olmaz bir Şoray hayranı&rsquo; olarak tanımlayan Livaneli, Şahmaran filminde başrol&uuml; Şoray&rsquo;a verir. Programda Şoray ve Livaneli İsve&ccedil;&rsquo;ten başlayıp bug&uuml;ne kadar devam eden dostluklarını, sanat&ccedil;ı dayanışmasını seyircilerle paylaşacak, tabii bir s&uuml;priz eşliğinde; G&ouml;zlerin şarkısını birlikte s&ouml;yleyerek. <br />
Sinema Benim Aşkım, Cumartesi 20:10&rsquo;da, tekrarı Pazar 16:10 ve gece 01:10&rsquo;da...</p><br />

[category Televizyon]
[title Sinema Benim Aşkım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/32912/sinema-benim-askim.html" title="Sinema Benim Aşkım">Sinema Benim Aşkım</a><br />

Hiç yorum yok: