29 Nisan 2010 Perşembe

Anne Olunca Anladım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/32864/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Fri, 30 Apr 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>ANNE OLUNCA ANLADIM<br />
<br />
Aile olmanın t&uuml;m detaylarının işlendiği, ekranların tek ebeveyn programı hafta i&ccedil;i her g&uuml;n saat 11.00&rsquo;de Cine 5 ekranlarına gelmeye devam ediyor&hellip;<br />
H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;ın hazırlayıp sunduğu programın 30 nisan Cuma g&uuml;nk&uuml; konukları; Semai Tucuoğlu ve&nbsp; Necla Tuzcuoğlu. <br />
&nbsp;&ldquo;&Ccedil;ocuk ve cinsellik&rdquo; konusunun tartışılacağı programda &Ccedil;ocuklar cinsiyetleriyle&nbsp; ilgili soruları ilk ka&ccedil; yaşında sorarlar? Cinsellikle ilgili bilgileri kimin vermesi doğru olur? <br />
&Ccedil;ocuklarla cinsellik konuşurken nelere dikkat etmek gerekir gibi soruların yanıtları aranacak. -&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
Uzman doktorlar ve &uuml;nl&uuml; konukların g&ouml;r&uuml;ş ve yorumlarıyla g&uuml;nl&uuml;k hayatlarda farkındalık ve &ccedil;&ouml;z&uuml;m yaratmayı ama&ccedil;layan; H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;la &ldquo;Anne Olunca Anladım&rdquo; 30&nbsp; Nisan Cuma&nbsp;&nbsp; 11.00&rsquo;de Cine5&rsquo;te.</p><br />

[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags
aile,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/32864/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />

Hiç yorum yok: