28 Nisan 2010 Çarşamba

Anne Olunca Anladım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/32837/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Thu, 29 Apr 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>ANNE OLUNCA ANLADIM<br />
<br />
Aile olmanın t&uuml;m detaylarının işlendiği, ekranların tek ebeveyn programı hafta i&ccedil;i her g&uuml;n saat 11.00&rsquo;de Cine 5 ekranlarına gelmeye devam ediyor&hellip;<br />
H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;ın hazırlayıp sunduğu programın 29 nisan Perşembe g&uuml;nk&uuml; konukları; klinik psikolog G&uuml;lenbaht Alga&ccedil; ve psikoterapist &Ccedil;ağatay &Ouml;zt&uuml;rk&hellip;<br />
Programda aldatmak genetik midir? Neden aldatırız? Sadakatsizlik sonrası erkek mi kadın mı kendini daha &ccedil;abuk toparlıyor? Aldatmak boşanmayla mı sonu&ccedil;lanmalıdır? Sadakatsizlikten sonra eşler birlikte mutlu bir gelecek oluşturabilirler mi? Aldatılmanın bedelini &ccedil;ocuklara mı &ouml;detiyorsunuz? Sorularının yanıtları aranacak.<br />
Uzman doktorlar ve &uuml;nl&uuml; konukların g&ouml;r&uuml;ş ve yorumlarıyla g&uuml;nl&uuml;k hayatlarda farkındalık ve &ccedil;&ouml;z&uuml;m yaratmayı ama&ccedil;layan; H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;la &ldquo;Anne Olunca Anladım&rdquo; 29 Nisan Perşembe&nbsp; 11.00&rsquo;de Cine5&rsquo;te.</p><br />

[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags
aile,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/32837/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />

Hiç yorum yok: