22 Mayıs 2012 Salı

Eyvah Düşüyorum

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48874/eyvah-dusuyorum.html" title="Eyvah Düşüyorum">Eyvah Düşüyorum</a><br />
Wed, 23 May 2012 01:00:01 +0300 <br />
<p>Yeni B&ouml;l&uuml;m<br />
&nbsp;EYVAH&nbsp;&nbsp;&nbsp; D&Uuml;Åž&Uuml;YORUM<br />
Eser Yenenler&rsquo;in sunduÄŸu, bilgiyi, aksiyonu ve eÄŸlenceyi bir araya getiren &ldquo;Eyvah D&uuml;ÅŸ&uuml;yorum&rdquo; &Ccedil;arÅŸamba ve PerÅŸembe Star&rsquo;da.<br />
&Ccedil;ok G&uuml;zel Hareketler Bunlar&rsquo;daki oyunculuğu ve hazır cevaplılığı ile &ccedil;ok sevilen Eser Yenenler&rsquo;in sunduğu &ldquo;Eyvah D&uuml;ş&uuml;yorum&rdquo; da yanlış cevaplar d&uuml;ş&uuml;r&uuml;rken, ayakta kalan 500.000 TL&rsquo;yi kazanıyor.&nbsp; <br />
Bu akşam ekrana gelecek&nbsp; b&ouml;l&uuml;m&uuml;n&nbsp;&nbsp; yarışmacıları ise; Oktay Keresteci ve Tabarek Tansel<br />
İlk kez İsrail&rsquo;de yayınlanmaya başlayan, ardından İspanya, Macaristan,&nbsp; ve ABD&rsquo;de de ilgiyle takip edilen yarışmada bilgisine ve hızına g&uuml;venen bir kişi st&uuml;dyoda bulunan on diğer yarışmacıya karşı teker teker m&uuml;cadele edecek ve her d&uuml;elloyu kazanmaya &ccedil;alışacak. Her biri y&uuml;ksek bir &ccedil;ember platformun &uuml;zerinde duran yarışmacılar sorulara gereken yanıtı veremez yahut s&uuml;relerini aşarlarsa &uuml;zerinde durdukları kapaklar a&ccedil;ılacak ve b&uuml;y&uuml;k &ouml;d&uuml;l&uuml; kazanan ayakta kalan son kişi olacak.</p><br />

[category Televizyon]
[title Eyvah Düşüyorum]
[tags
yeni,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48874/eyvah-dusuyorum.html" title="Eyvah Düşüyorum">Eyvah Düşüyorum</a><br />

Hiç yorum yok: