17 Mayıs 2012 Perşembe

Canım Benim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48814/canim-benim.html" title="Canım Benim">Canım Benim</a><br />
Fri, 18 May 2012 01:00:02 +0300 <br />
<p>CANIM BENÄ°M<br />
EKOLOJÄ°K HAYAT<br />
Semra Recai&#146;ye g&uuml;neye yerleşmek istediğini s&ouml;yler. Recai ise şehirde bile katlanamadığı Semra&#146;yla k&ouml;y hayatı yaşamayı kabul etmez. Bunun &uuml;zerine Semra evde sebze yetiştirip, koyun ve tavuk yetiştirmeye başlayınca işler &ccedil;ığrından &ccedil;ıkar. <br />
Necati ise patronları tarafından d&ouml;v&uuml;ld&uuml;ğ&uuml;ne inandığı Tijen&#146;i yaşadığı işkenceden kendince kurtarmaya &ccedil;alışacaktır.</p><br />
<p>Yapım: Global Prod&uuml;ksiyon <br />
Y&ouml;netmen: Ebru Yal&ccedil;ın<br />
Yardımcı Y&ouml;netmenler: G&uuml;lşah Under, &Ccedil;ağdaş Helvacı<br />
Kurgu Y&ouml;netmeni: Aydın Karabulut<br />
Yazarlar: Erol Hızarcı, Emre &Ouml;zbay, Erkan Birg&ouml;ren, &Ouml;mer Pınar, Ayşe &Uuml;ner<br />
<br />
Oyuncular <br />
Salih Kalyon - Recai<br />
Ruhsar &Ouml;cal &ndash;Semra&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
G&uuml;zin Usta - Tijen<br />
Yıldırım &Ouml;cek - Atıf<br />
Metin ZakoÄŸlu - Necati</p>
[category Televizyon]
[title Canım Benim]
[tags
canim benim,semra,hayat,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48814/canim-benim.html" title="Canım Benim">Canım Benim</a><br />

Hiç yorum yok: