31 Mart 2012 Cumartesi

Dizi Tv

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48157/dizi-tv.html" title="Dizi Tv">Dizi Tv</a><br />
Sun, 01 Apr 2012 01:00:01 +0300 <br />
<p>ASLIHAN G&Uuml;RB&Uuml;Z; &lsquo;HEM &Ccedil;OCUK HEM KARÄ°YER YALAN!...&rsquo;<br />
&ldquo;Didem UÄŸurlu&rsquo;nun sunduÄŸu &ldquo;Dizi Tv&rdquo;&nbsp; 1 Nisan Pazar g&uuml;n&uuml; saat: 13.45&rsquo;de atv&rsquo;de&hellip;<br />
Sakın ka&ccedil;ırmayın!<br />
&nbsp;&ldquo;DÄ°ZÄ° TV&rdquo;<br />
(Yeni B&ouml;l&uuml;m)<br />
Dizi Tv &ldquo;Yahşi Cazibe&rdquo; setine konuk oluyor. Aslıhan G&uuml;rb&uuml;z; &ldquo;hem &ccedil;ocuk yaparım hem de kariyer s&ouml;z&uuml;ne inanmıyorum, &ccedil;alışan kadınların &ccedil;ocuklarına ya anneanne ya da bakıcılar bakıyor. O y&uuml;zden bu lafın &ccedil;ok sa&ccedil;ma buluyorum&rdquo; dedi.<br />
Dizinin &ccedil;ocuk oyuncusu Ali Ege Vurkır oyuncu kaprislerine erken başladı. &lsquo;Bir kere sadece kapıda durmak i&ccedil;in sete geldim&rsquo; diyerek sitemlerini iletti.<br />
&ldquo;Kaos &Ouml;r&uuml;mcek Ağı&rdquo;nın oyuncusu Cemal H&uuml;nal sette yaşanan kazalar i&ccedil;in; &lsquo;G&ouml;khan benim parmağımı kırdı ben de kaşını patlattım &ouml;deştik&rsquo; dedi<br />
Başarı hikayesi b&ouml;l&uuml;m&uuml;n&uuml;n bu haftaki konuğu Cem Yılmaz&hellip; Verdiği bir r&ouml;portajında&nbsp; &lsquo;Benim &ccedil;ok doğal bir hayatım var. 13 yaşında ne kadar sosyalsem şimdi de o kadar sosyalim. Gece hayatım yoktur yani, hi&ccedil; olmadı. Mazbut bir insanım&rdquo; dedi. </p><br />

[category Televizyon]
[title Dizi Tv]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48157/dizi-tv.html" title="Dizi Tv">Dizi Tv</a><br />

Hiç yorum yok: