29 Mart 2012 Perşembe

Bir Çocuk Sevdim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48126/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />
Fri, 30 Mar 2012 01:00:01 +0300 <br />
<p>&nbsp;&ldquo;BÄ°R &Ccedil;OCUK SEVDÄ°M&rdquo;<br />
Başrollerini B&uuml;lent İnal, G&uuml;lcan Arslan, Hakan Kurtaş ve &Ccedil;etin Tekindor&rsquo;un paylaştığı &ldquo;Bir &Ccedil;ocuk Sevdim&rdquo; de bu hafta heyecan doruğu tırmanıyor.&nbsp; Timur, aşkına bir t&uuml;rl&uuml; karşılık bulamadığı Mine&rsquo;den boşanıyor.<br />
Mine ilk Aşkı Sinan&rsquo;a Kavuşabilecek mi?<br />
Mine, &ccedil;ocuğunun babası olan Sinan ile yeni bir hayat kurabilecek mi? Sinan iftira sonucu girdiği hapishaneden &ccedil;ıkabilecek mi? İzleyenlerin merakla beklediği yeni b&ouml;l&uuml;mde Mine ve Timur&rsquo;un boşanması ile birlikte t&uuml;m dengeler değişiyor.<br />
Derin&rsquo;in evlenme şartı &uuml;zerine Sinan &ccedil;ok &ouml;fkelenir. Yıllarca hapis yatacak olsa da Derin&rsquo;le evlenmeye razı gelmez. Bekir ve Seda, Sinan&rsquo;ın su&ccedil;suz olduğunu kanıtlamaya &ccedil;alışırlar. Mine ise &ccedil;ok &uuml;z&uuml;lmektedir. Timur onun bu halini g&ouml;rmeye dayanamaz. <br />
&Ouml;te yandan Emine, Bekir&rsquo;le g&ouml;r&uuml;şmeyi s&uuml;rd&uuml;rmektedir. Seda&rsquo;nın olmadığı bir sırada eve gider. Bu defa onları g&ouml;ren biri vardır. <br />
Mine ve Timur boşanırken, S&uuml;reyya evlilik hazırlığındadır. Şimdi sıra Kerem&rsquo;in oğlu Deniz&rsquo;in onayını almaya gelmiştir. <br />
Deniz&rsquo;in Merve&rsquo;yi &ouml;pmesinden sonra okulda dedikodular yayılmıştır. Merve &ccedil;ok &uuml;z&uuml;l&uuml;r, Deniz&rsquo;e &ccedil;atar. Deniz sonunda dayanamaz ve kendi bildiği y&ouml;ntemle meseleyi &ccedil;&ouml;zmeye kalkışır. Fakat bu, ikisini de daha zor duruma sokacaktır. </p><br />
<p>YAPIM&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : TMC/ Erol Avcı <br />
Y&Ouml;NETMEN&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cevdet Mercan<br />
SENARYO&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Gaye Boralıoğlu, Sema Ali Erol, Figen&nbsp;&nbsp;&nbsp; Şakacı, Emine Algan,&Uuml;mit Kıvan&ccedil;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
OYUNCULAR&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : &Ccedil;etin Tekindor (Turan), B&uuml;lent İnal (Timur), G&uuml;lcan Arslan (Mine), Hakan Kurtaş (Sinan), Şefika &Uuml;mit Tolun (Esmahan), Onuryay Evrentan (Emine), İnan Ulaş Torun (Erdal), Arzu Gamze Kılın&ccedil;<br />
(S&uuml;reyya), Mujde Uzman (Derin), Bulent Alkis (Kerem), Ä°layda AliÅŸan (Merve)<br />
B&ouml;l&uuml;m&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : 28. blm </p>
[category Televizyon]
[title Bir Çocuk Sevdim]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48126/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />

Hiç yorum yok: