24 Şubat 2012 Cuma

Hayatın Benim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47601/hayatin-benim.html" title="Hayatın Benim">Hayatın Benim</a><br />
Sat, 25 Feb 2012 01:00:02 +0200 <br />
<p>HAYATIN BENÄ°M<br />
ANGELINA JOLIE, ETHAN HAWKE VE KIEFER SUTHERLAND&rsquo;DAN NEFES KESEN BÄ°R POLÄ°SÄ°YE FÄ°LM.&nbsp; <br />
&Ouml;zellikle polisiye gerilim filmi sevenlerin beÄŸenebileceÄŸi filmde s&uuml;rpizlerle dolu bir senaryo izleyiciyi bekliyor.<br />
Filmin Konusu;<br />
G&uuml;zel FBI ajanı Illeana Scott, &ouml;zellikle &ccedil;&ouml;z&uuml;lemeyen cinayetler konusunda uzmanlaşmış bir analizcidir. Su&ccedil; araştırması konusunda sıradan y&ouml;ntemlere g&uuml;venmemekte ve kendi y&ouml;ntemleriyle en zor dosyaları bile &ccedil;&ouml;z&uuml;me kavuşturmaktadır.<br />
Montreal polisi bir seri katilin işlediği cinayetlere engel olamayınca, dışardan birinden, Ajan Scott&rsquo;tan yardım isterler. Montreal&rsquo;e gelen Scott, yerel polisten dedektiflerin de yardımıyla araştırmaya başlar. Seri katil, bir t&uuml;r bukelamun gibidir, insanları &ouml;ld&uuml;r&uuml;p yaşantılarını &ccedil;almaktadır. Bir s&uuml;re onların yerine ge&ccedil;ip onlar gibi yaşayan katil, sonraki hedefini &ouml;ld&uuml;rd&uuml;kten sonra da o yaşam tarzına ge&ccedil;mektedir.<br />
Scott&rsquo;ın sıradışı y&ouml;ntemleri, onu polisin hi&ccedil; ipucu bulamadığı katile yaklaştırmıştır. Ancak katilin peşine d&uuml;şt&uuml;ğ&uuml;ne inandıkları gen&ccedil; bir adamla duygusal yakınlaşması işiyle arasına girer. G&uuml;zel ajan kendisini s&uuml;rprizlerle dolu bir cinayet davasının tam ortasında bulacaktır.</p><br />
<p>Orjinal Adı:&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Taking Lives<br />
Y&ouml;netmen :&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; D. J. Caruso <br />
Oyuncular: &nbsp;&nbsp;&nbsp; Angelina Jolie,Ethan Hawke,<br />
Kiefer Sutherland&nbsp; <br />
T&uuml;r&uuml;:&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Psikolojik gerilim<br />
Yapım Yılı:&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; 2004 | ABD | Avustralya | Kanada</p>
[category Televizyon]
[title Hayatın Benim]
[tags
kiefer sutherland,ethan hawke,angelina jolie,benim,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47601/hayatin-benim.html" title="Hayatın Benim">Hayatın Benim</a><br />

Hiç yorum yok: