23 Şubat 2012 Perşembe

Bir Çocuk Sevdim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47578/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />
Fri, 24 Feb 2012 01:00:01 +0200 <br />
<p>&ldquo;BÄ°R &Ccedil;OCUK SEVDÄ°M&rdquo;<br />
Yeni B&ouml;l&uuml;mleriyle Star&rsquo;da.<br />
Başrollerini B&uuml;lent İnal,&nbsp; G&uuml;lcan Arslan ,Hakan Kurtaş ve &Ccedil;etin Tekindor&rsquo;un&nbsp; paylaştığı sevilen dizi&nbsp; Bir &Ccedil;ocuk Sevdim&rsquo;de bu hafta Timur ve Sinan Mine&rsquo;yi fidyecilerin elinden kurtarmaya &ccedil;alışıyor.<br />
Mine vuruldu!<br />
Derin&rsquo;in yaptığı gizli planla fidye karşılığı ka&ccedil;ırılan Mine, polislerin yaptığı baskın sırasında vurulur. Polisler Mine&rsquo;yi kurtaramaz. Tansiyonun giderek y&uuml;kseldiği bu b&ouml;l&uuml;mde Timur ve Sinan, Mine&rsquo;yi kimin ka&ccedil;ırdığını araştırmaya başlarlar. Mine&rsquo;yi kurtarabilmek i&ccedil;in birlikte hareket etmek zorunda kalan Timur ve Sinan acaba Mine&rsquo;yi kurtarabilecekler midir? <br />
Fidyeciler, yaralı Mine&rsquo;yi de alarak ka&ccedil;mayı başarır. Timur ve Sinan korku i&ccedil;indedir. Polise kimin haber verdiği konusunda birbirlerinden ş&uuml;phelenirler. Derin ise payına d&uuml;şen parayı alma derdindedir. Mine&rsquo;nin yaralandığını g&ouml;r&uuml;nce paniğe kapılır. Sinan&rsquo;a hi&ccedil;bir şeyden haberi yokmuş gibi davransa da vicdanı rahat değildir.&nbsp; Polis Mine&rsquo;yi kimin ka&ccedil;ırdığını araştırırken, Timur ger&ccedil;eği kendisi &ouml;ğrenmek niyetindedir. Ve kafasını biraz toparladığında Derin&rsquo;i bulur. Sinan da kendi y&ouml;ntemiyle ger&ccedil;eğin peşindedir ve başı derde girer.&nbsp; Fidyeciler polisi karıştırmadan Timur&rsquo;a ulaşmanın bir yolunu bulur. Sinan ve Timur, Mine&rsquo;yi kurtarabilmek i&ccedil;in birlikte hareket etmek zorunda kalır. Mine&rsquo;yi bulduklarında belki de her şey i&ccedil;in &ccedil;ok ge&ccedil; olacaktır</p><br />
<p>YAPIM&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : TMC/ Erol Avcı <br />
Y&Ouml;NETMEN&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cevdet Mercan<br />
SENARYO&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Gaye Boralıoğlu, Sema Ali Erol, Figen&nbsp;&nbsp;&nbsp; Şakacı, Emine Algan,&Uuml;mit Kıvan&ccedil;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
OYUNCULAR&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : &Ccedil;etin Tekindor (Turan), B&uuml;lent İnal (Timur), G&uuml;lcan Arslan (Mine), Hakan Kurtaş (Sinan), Şefika &Uuml;mit Tolun (Esmahan), Onuryay Evrentan (Emine), İnan Ulaş Torun (Erdal), Arzu Gamze Kılın&ccedil;<br />
(S&uuml;reyya), Mujde Uzman (Derin), Bulent Alkis (Kerem), Ä°layda AliÅŸan (Merve)<br />
B&ouml;l&uuml;m&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : 23. blm </p>
[category Televizyon]
[title Bir Çocuk Sevdim]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/47578/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />

Hiç yorum yok: