17 Eylül 2011 Cumartesi

Seni Bana Yazmışlar

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45031/seni-bana-yazmislar.html" title="Seni Bana Yazmışlar">Seni Bana Yazmışlar</a><br />
Sun, 18 Sep 2011 01:00:03 +0300 <br />
<p>MEHMET&rsquo;İN AŞKI Y&Ouml;N M&Uuml; DEĞİŞTİRİYOR?<br />
Sevgilileri tarafından terk edilen bir kadın ve bir erkek&hellip;<br />
SENÄ° BANA YAZMIÅžLAR<br />
(Yeni Dizi)<br />
7.B&ouml;l&uuml;m &Ouml;zet<br />
Zeynep gizemli yabancının aslında Mehmet olduğunu Burcu&rsquo;ya tam s&ouml;yleyeceği sırada Mehmet beklenmedik bir şey yapar ve Burcu&rsquo;ya Zeynep&rsquo;le birlikte olduklarını s&ouml;yler. Burcu bu havadis ile şaşkına d&ouml;ner, beklediği gizemli yabancı da ortalıkta g&ouml;z&uuml;kmeyince &ccedil;ekip gider. Zeynep Mehmet&rsquo;e neden b&ouml;yle bir şey yaptığını sorduğunda Mehmet artık Yal&ccedil;ın ve Burcu&rsquo;yu tekrar elde etmek i&ccedil;in son kozları olan kıskandırma taktiğine ge&ccedil;tiklerini s&ouml;yler. Bu fikir Zeynep&rsquo;in de aklına yatar, son kozları olan kıskandırma fikrini hayata ge&ccedil;irmek i&ccedil;in &ccedil;alışmaya başlarlar ve olaylar onları da şaşırtan bir şekilde gelişir. <br />
Bu sırada abisi Mehmet&rsquo;le kavga eden Emre evi terk ederek Cansu ve Blondie&rsquo;nin yanına taşınır. Emre b&ouml;ylelikle Cansu&rsquo;ya yakın olacağını ve ilişkilerinin ilerleyeceğini d&uuml;ş&uuml;nmektedir. <br />
Nihat ise 15 yıl sonra &ccedil;ıkıp gelen gen&ccedil;lik aşkı Mediha ile Zeynep&rsquo;in ablası Ayşe arasında kalmıştır.&nbsp; Mediha Nihat&rsquo;a birlikte d&uuml;nyayı gezmeyi teklif eder, Nihat aklı ve kalbi karışmış halde bir karar vermeye &ccedil;alışır. </p><br />
<p>Yapımcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Sinetel<br />
Y&ouml;netmen &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Åženg&uuml;l Halat Atak <br />
Senaryo&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Banu Kiremit&ccedil;i Bozkurt<br />
S&uuml;perviz&ouml;r&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Ziya &Ouml;ztan <br />
Oyuncular &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Yeliz Kuvancı(Zeynep), Ali İl(Mehmet), Cemal H&uuml;nal(Yal&ccedil;ın), Dilşad &Ccedil;elebi(Burcu), Anıl &Ccedil;elik(Emre), Erdem Akak&ccedil;e(Nihat), G&ouml;k&ccedil;e Sezer(Ayşe), Tuna Orhon(Osman), G&uuml;me&ccedil; Alpay(Sezen), Duygu &Ccedil;etinkaya(Cansu)</p>
[category Televizyon]
[title Seni Bana Yazmışlar]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45031/seni-bana-yazmislar.html" title="Seni Bana Yazmışlar">Seni Bana Yazmışlar</a><br />

Hiç yorum yok: