27 Eylül 2011 Salı

Kanun Benim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45233/kanun-benim.html" title="Kanun Benim">Kanun Benim</a><br />
Wed, 28 Sep 2011 01:00:03 +0300 <br />
<p>KANUN BENÄ°M<br />
(APPALOOSA)<br />
<br />
&ldquo;Appaloosa&rdquo; 2 &ouml;d&uuml;ll&uuml; bir film&hellip; Bir &ccedil;iftlik sahibinin zalimce y&ouml;netimi altındaki k&uuml;&ccedil;&uuml;k bir kasabada yasal d&uuml;zeni sağlamak amacıyla şerif olarak işe alınan iki arkadaş, kasabaya gen&ccedil; bir dul kadının gelmesiyle birlikte, g&ouml;revlerini yerine getirmekte zorlanmaya başlarlar.<br />
<br />
&nbsp;</p><br />
<p>Orijinal Adı&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp;&nbsp; Appaloosa<br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ed Haris<br />
Oyuncular&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp;&nbsp; Jeremy Irons, Ed Haris, Viggo Mortensen, Renee Zellweger.<br />
Yapım&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2008 Akisyon</p>
[category Televizyon]
[title Kanun Benim]
[tags
appaloosa,benim,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45233/kanun-benim.html" title="Kanun Benim">Kanun Benim</a><br />

Hiç yorum yok: