22 Eylül 2011 Perşembe

Bir Çocuk Sevdim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45120/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />
Fri, 23 Sep 2011 01:00:02 +0300 <br />
<p>Mine tutunacak bir dal arıyor<br />
Kanal D&rsquo;nin başrollerini B&uuml;lent İnal, G&uuml;lcan Arslan, Hakan Kurtaş ve &Ccedil;etin Tekindor&rsquo;un paylaştıkları sevilen dizisi &ldquo;Bir &Ccedil;ocuk Sevdim&rdquo; bu akşam da heyecan ve duygu y&uuml;kl&uuml; bir b&ouml;l&uuml;m ile ekrana geliyor. Dizinin bu b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde; herkesin &uuml;st&uuml;ne geldiği Mine, tutunacak bir dal arıyor.<br />
Mine, havaalanında Sinan&rsquo;a ulaşmak isterken bir s&uuml;rprizle karşılaşır. Fakat bu pek de hoş bir s&uuml;rpriz değildir ve duyacakları, onu olmadık şeyler yapmaya iter. <br />
Evde ise Mine&rsquo;nin ka&ccedil;tığı &ccedil;ok ge&ccedil;meden anlaşılır. Herkes birbirini su&ccedil;lar. Gerilen sinirler, aile i&ccedil;inde patlamalara sebep olur. Mine&rsquo;nin başına gelenler mahallede &ccedil;abuk yayılır. Mine&rsquo;nin g&uuml;nlerdir okula gitmeyişi durumu daha da zorlaştırmaktadır. <br />
Kimse duymadan meseleye bir &ccedil;&ouml;z&uuml;m arayan Turan i&ccedil;in, artık ipin ucu ka&ccedil;ar. Bu defa hi&ccedil; istemediği yollara sapmak zorunda kalır. Fakat artık &ccedil;ok ge&ccedil;tir. Ailenin &ouml;n&uuml;nde tek bir se&ccedil;enek kalmıştır. Canları yansa da h&uuml;k&uuml;m verilir. <br />
Herkes birden &uuml;st&uuml;ne gelirken Mine, tutunacak bir dal aramaktadır. Aklından ge&ccedil;eni yapması kolay değildir. Teyzesinden yardım ister.<br />
&Ouml;te yandan Timur, hi&ccedil; beklemediÄŸi bir taraftan, kendini meselenin i&ccedil;inde bulur. Ve inisiyatif kullanmaktan &ccedil;ekinmez.</p><br />
<p>Yapım&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : TMC film<br />
Yapımcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Erol Avcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
İdari Yapımcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Ayşe &Ouml;zer<br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cevdet Mercan<br />
Senaryo&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Gaye Boralıoğlu,Sema Ali Erol, Figen Şakacı,Emine Algan, &Uuml;mit Kıvan&ccedil;<br />
Sanat Y&ouml;netmeni&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Naz Erayda <br />
M&uuml;zik&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cem Tuncer,Nail Yurtsever<br />
G&ouml;r&uuml;nt&uuml; Y&ouml;netmeni&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Aydın Sarıoğlu <br />
Oyuncular&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :B&uuml;lent İnal (Timur), G&uuml;lcan Arslan (Mine), Hakan Kurtaş (Sinan), &Ccedil;etin Tekindor (Turan), G&uuml;l&ccedil;in Şantırcıoğlu (Sebahat),Şefika &Uuml;mit Tolun (Esmahan), Arzu Gamze Kılın&ccedil; (S&uuml;reyya), Onuryay Evrentan (Emine),İnan Ulaş Torun (Erdal), İlayda Alişan (Meryem),Cansu Ko&ccedil; (Funda) </p>
[category Televizyon]
[title Bir Çocuk Sevdim]
[tags
kanal d,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45120/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />

Hiç yorum yok: