18 Eylül 2011 Pazar

Bana Her Şey Yakışır

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45050/bana-her-sey-yakisir.html" title="Bana Her Şey Yakışır">Bana Her Şey Yakışır</a><br />
Mon, 19 Sep 2011 01:00:02 +0300 <br />
<p>&ldquo;Bana Her Şey Yakışır&rdquo;da&nbsp; yeni yarışmacılar ve yeni bir konsept var<br />
Kanal D&rsquo;nin b&uuml;y&uuml;k ilgiyle izlenen yarışma programı&ldquo;Bana Her Şey Yakışır&rdquo;da bug&uuml;n ve hafta boyunca, beş yeni ve iddialı kadın yarışmacı, yine haftanın en şık kadını se&ccedil;ilebilmek ve 10 bin TL&rsquo;lik b&uuml;y&uuml;k &ouml;d&uuml;l&uuml;n de sahibi olabilmek i&ccedil;in yarışacak. Programın bu haftaki yarışmacıları ise; Damla Duran, Gizem Aydın, Zehra Selin Aksu, Nagihan G&uuml;ltekin ve &Ouml;zge &Ouml;zdemir.<br />
Bu haftanın konsepti &ldquo;trendlere uygun sokak modasına g&ouml;re giyinmek&ldquo;<br />
Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmada bu haftanın konsepti&nbsp;&nbsp; &rdquo;trendlere uygun sokak modasına g&ouml;re giyinmek&ldquo;. S&uuml;re 4 saat ve b&uuml;t&ccedil;e 750 TL. Yarışmacılar, bu b&uuml;t&ccedil;eyi kullanarak, elbiseden ayakkabıya, takıdan &ccedil;antaya, makyajdan sa&ccedil; tasarımına kadar 4 saat i&ccedil;erisinde kendilerince en g&uuml;zel kombinlerini oluşturup, konsepte g&ouml;re en şık kadın olabilmek ve b&uuml;y&uuml;k &ouml;d&uuml;l olan 10 bin lirayı kazanmak i&ccedil;in yarışacaklar. <br />
&Uuml;nl&uuml; modacı Cengiz Abazoğlu da yine, ekran başındaki hanımlara v&uuml;cut tipine uygun giyinme ipu&ccedil;ları, moda trendleri ve şık g&ouml;r&uuml;nme sırları verip, yarışmacıların da se&ccedil;imlerini değerlendirecek. </p><br />

[category Televizyon]
[title Bana Her Şey Yakışır]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45050/bana-her-sey-yakisir.html" title="Bana Her Şey Yakışır">Bana Her Şey Yakışır</a><br />

Hiç yorum yok: