31 Aralık 2010 Cuma

Uçuyorum

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/39234/ucuyorum.html" title="Uçuyorum">Uçuyorum</a><br />
Sat, 01 Jan 2011 01:00:02 +0200 <br />
<p>U&ccedil;uyorum Bu Hafta Bosna Hersek&rsquo;te&hellip;Saraybosna ve Mostar&rsquo;dan MuhteÅŸem G&ouml;r&uuml;nt&uuml;ler&hellip;<br />
&nbsp;U&Ccedil;UYORUM<br />
Sunuculuğunu Seda Kement&rsquo;in yaptığı ekranların havacılık ve seyahat rehberi &ldquo;U&ccedil;uyorum&rdquo; d&uuml;nyanın b&uuml;y&uuml;leyici g&uuml;zelliklerini izleyicilerle buluşturmaya devam ediyor. <br />
U&ccedil;uyorum bu hafta TRT Haber izleyicilerini Osmanlı&rsquo;nın yaklaşık d&ouml;rt y&uuml;z yıl h&uuml;k&uuml;m s&uuml;rd&uuml;ğ&uuml; Bosna Hersek&rsquo;e g&ouml;t&uuml;r&uuml;yor. 21. y&uuml;zyılın en kanlı savaşını yaşayan, adına Sevdalinka (Aşk Şarkıları) yazılan Saraybosna ve asma k&ouml;pr&uuml;s&uuml;yle &uuml;nl&uuml; Mostar şehrinden renkli g&ouml;r&uuml;nt&uuml;ler&hellip;&nbsp; Saraybosna&rsquo;daki Gazi H&uuml;srev Bey Camii, Kurşunlu Medresesi, Ferhadiye Caddesi ve Baş&ccedil;arşı&rsquo;da yapılan keyifli s&ouml;yleşiler U&ccedil;uyorum&rsquo;da&hellip; <br />
U&ccedil;uyorum ayrıca bu hafta havalimanları dış hatlar terminalindeki duygusal ayrılık ve kavuşma anlarını ekrana getiriyor. Yurtdışında otel se&ccedil;iminde dikkat edilmesi gerekenler U&ccedil;uyorum&rsquo;da&hellip; <br />
U&ccedil;uyorum, 1 Ocak Cumartesi g&uuml;n&uuml; saat 12:20&rsquo;de TRT Haber&rsquo;de.</p><br />

[category Televizyon]
[title Uçuyorum]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/39234/ucuyorum.html" title="Uçuyorum">Uçuyorum</a><br />

Hiç yorum yok: