30 Aralık 2010 Perşembe

Saba Tümer’le Bu Gece Yılbaşı Özel

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/39208/saba-tumerle-bu-gece-yilbasi-ozel.html" title="Saba Tümer&#146;le Bu Gece Yılbaşı Özel">Saba Tümer&#146;le Bu Gece Yılbaşı Özel</a><br />
Fri, 31 Dec 2010 01:00:02 +0200 <br />
<p>SABA T&Uuml;MER&rsquo;LE BU GECE YILBAÅžI &Ouml;ZEL<br />
SÄ°NAN AK&Ccedil;Ä°L&rsquo;DEN SABA T&Uuml;MER&rsquo;E &Ccedil;OK &Ouml;ZEL A&Ccedil;IKLAMALAR<br />
Saba T&uuml;mer&rsquo;le Bu Gece Yılbaşı &Ouml;zel programına katılan &uuml;nl&uuml; besteci ve s&ouml;z yazarı Sinan Ak&ccedil;il hayatına dair hi&ccedil; duymadığınız itiraflarda bulundu.<br />
&ldquo;HAVU&Ccedil;LU KEK TARÄ°FÄ° Y&Uuml;Z&Uuml;NDEN KONSERVATUARDAN ATILDIM&rdquo;<br />
6 yaşında konservatuara giren Sinan Ak&ccedil;il 10 yaşında konservatuardan nasıl atıldığını anlattı. &ldquo;Sınavda konsanter olmuş Beethoven &ccedil;alarken bir baktım hocalar kendi aralarında havu&ccedil;lu kek tarifi veriyorlar. &Ccedil;ok sinirlendim bu şartlarda daha fazla &ccedil;alamayacağım deyip piyanoyu kapattım. Beethoven&rsquo;a havu&ccedil;lu kek girince işin tadı ka&ccedil;tı. O y&uuml;zden atıldım. Babamda o sırada konservuarda hocaydı. O da benim y&uuml;z&uuml;mden istifa etti.&rdquo;<br />
&ldquo;PROJE &Ccedil;OCUKLUK BİR DURUMUM YOKTU. NE YAPTIĞIM BABAMIN UMRUNDA DEĞİLDİ.&rdquo;<br />
&ldquo;Ailem benden &ccedil;ok iyi bir piyanist olmamı bekliyordu. Yapamayacağımı anladım &ccedil;&uuml;nk&uuml; klasik m&uuml;ziğin kuralları beni sıktı. Ben kendi yolumda kendi m&uuml;ziğimle ilerlemek istiyorum dedim. Proje &ccedil;ocukluk bir durumum yoktu. Ne yaptığım babamın umrunda değildi. Babam klasik m&uuml;zik yapmıyorsan diğer yaptığın m&uuml;zik beni ilgilendirmiyor derdi. Ama bavulunda benim cdlerim varmış. Gizli gizli dinliyormuş.&rdquo;<br />
&ldquo;ANNEM ARABESK ALB&Uuml;M &Ccedil;IKARSAM BÄ°LE GÄ°DER ALIR&rdquo;<br />
&ldquo;Annem en b&uuml;y&uuml;k fanım. Ne yapsam &ccedil;ok beğenir.&rdquo;<br />
&ldquo;Ä°LK PATLAMA NOKTAM Ä°ZEL&rsquo;DÄ°R&rdquo;<br />
&ldquo;Emel M&uuml;ft&uuml;oğlu&rsquo;nun alb&uuml;m&uuml;n&uuml; yaparken İzel&rsquo;i bir g&uuml;n vokale &ccedil;ağardılar. İlk orada tanıştık. İzel&rsquo;e &lsquo;Direniyorum&rsquo; ve &lsquo;Anlayamazsın&rsquo; şarkılarımı dinlettim. 2 şarkı diye başladık alb&uuml;m yaptık. 2004&rsquo;te o alb&uuml;mle M&Uuml;YAP&rsquo;tan Altın Plak &Ouml;d&uuml;l&uuml;&rsquo;n&uuml; aldık. 23 yaşındaydım.&rdquo;<br />
&ldquo;Ä°ZEL HALA AÄ°LEM GÄ°BÄ°DÄ°R&rdquo;<br />
&ldquo;İzel&rsquo;in erkek arkadaşı olarak da adım duyuldu. Beraber 2 alb&uuml;m yaptık. Ama ilişkimiz y&uuml;r&uuml;medi. İzel hala ailem gibidir. Yeniden yeni projeler yapıcaz.&rdquo;<br />
&ldquo;ACI &Ccedil;EKTİĞİM ZAMANLARDA &Ccedil;OK &Uuml;RETİCİ OLUYORUM&hellip;&rdquo;<br />
&ldquo;Hayatım acı &ccedil;ekmek &uuml;zerine kurulu. &Ccedil;ok normal dengelerde yaşamıyorum hayatımı. Kendi kendime kalmak istediğim ve acı &ccedil;ektiğim zamanlarda &ccedil;ok &uuml;retici oluyorum.&rdquo; <br />
&ldquo;KARÅžIMDAKÄ°NÄ°N ACISINI HÄ°SSEDÄ°P ÅžARKI YAZIYORUM&rdquo;<br />
&ldquo;Bazen &uuml;zd&uuml;ğ&uuml;m biri varsa o bana şarkı s&ouml;yl&uuml;yormuş gibi yazıyorum, onun acısını hissedip. &lsquo;Biri Bana Gelsin&rsquo; şarkısı &ouml;yle &ccedil;ıktı mesela. Ama benim de g&ouml;z yaşlarım var o kağıtta. Narsist bir durumum var yani.&rdquo;<br />
&ldquo;Hİ&Ccedil; KİMSENİN PEŞİNDEN KOŞUP ARKASINDAN ACI &Ccedil;EKMEDİM&rdquo;<br />
&ldquo;Ben hi&ccedil; ilişkilerde arada kalmadım. Hep aynı anda y&uuml;kselmeler ve bitişler oldu benim i&ccedil;in. Birisinin peşinden koşmuyorum. M&uuml;ziğe sığınıyorum. M&uuml;zik bana &ccedil;ok b&uuml;y&uuml;k bir g&uuml;ven veriyor. Şarkı yaptığım kadınlardan sadece bir ka&ccedil;ı biliyor kendilerine yaptığımı genelde s&ouml;ylemem&rdquo;<br />
&ldquo;AYNAYA BAKINCA MORALÄ°M BOZULMUYOR&rdquo;<br />
Saba T&uuml;mer&rsquo;in kendini yakışıklı buluyor musun sorusuna &ldquo;Aynaya bakınca canım sıkılmıyor&rdquo; cevabını verdi.<br />
&ldquo;AÅžK ADAMIYIMDIR AMA &Ccedil;OK SIK AÅžIK OLMAM. YAKIN ZAMANDA AÅžIK OLDUM&rdquo;<br />
&ldquo;Derinde yaşattığımın bir aşk adamı var. Kolay aşık olmam. Kız arkadaşımın arıza olması gerekiyor. Yoksa ben arıza oluyorum. Benim hayat tarzıma anlayış g&ouml;stermeli &ccedil;&uuml;nk&uuml; ben onunkine g&ouml;steririm&rdquo;<br />
&ldquo;HADÄ°SE Ä°LE 27 ARALIK&rsquo;TA 2 YIL OLACAKTI AMA OLMADI&rdquo;<br />
Hadise ile yaşadığı ayrılığın artık izinin kalmadığını s&ouml;yleyen Sinan Ak&ccedil;il bir taraftanda barışma sinyalleri verdi.<br />
&ldquo;Hadise ile ayrılık s&uuml;recimiz daha g&uuml;zel gelişseydi bazı şeylerin hayatımda izi kalırdı. Bu ayrılma olayı benim i&ccedil;in &ccedil;ok sansasyonlu oldu dış etkenler y&uuml;z&uuml;nden. Baş başa olsaydık daha g&uuml;zel biterdi. 3. kişiler s&uuml;rece girmeseydi devam edermiydik bilmiyorum ama Hadise ile &ccedil;ok kutsal iki sene yaşadık. Kolumdaki d&ouml;vmeyi sildirmeyeceğim. İki yılın hatrına herkesin sessiz kalması gerekiyor. Bu ayrılık bizden başka kimseyi ilgilendirmiyor.&rdquo;<br />
&ldquo;Bizim ayrılığımızda 3. ya da 4. etkenler konuşuluyor. Aslında ilişki kendi kendini infilak ett. Bir yerde tıkanır ilişkiler, biz de o tıkanmayı yaşadık dış etkenler de bahane oldu. Hande ile olan dedikoduların ayrılıkla hi&ccedil; alakası yok. &Ccedil;&uuml;nk&uuml; zaten hi&ccedil;bir dedikoduyu takmıyorduk&rdquo;<br />
&ldquo;Barışma ihtimali i&ccedil;in hayır &ccedil;ok kesin evet &ccedil;ok iddialı bir yanıt olur. Şu d&ouml;nem işime g&uuml;c&uuml;me bakıyorum. Hayat ne getirir bilmiyorum. Arada bir nefret olmadıktan sonra sorun yok. Ama bazı konular y&uuml;z&uuml;nden mesafeliyim.&rdquo;<br />
&ldquo;İlişkimizi ilk başta sakladık &ccedil;&uuml;nk&uuml; mayısta Eurovision vardı. Saklama d&ouml;nemi &ccedil;ok eğlenceliydi ama nisanda patladı haberler&hellip;&rdquo;<br />
&Uuml;nl&uuml; besteci ve s&ouml;z yazarı Sinan Ak&ccedil;il ile yapılan r&ouml;portajın tamamını, 31 Aralık Cuma gecesi saat 23.30&rsquo;da CNN T&Uuml;RK&rsquo;te, Saba T&uuml;mer&rsquo;le Bu Gece Yılbaşı &Ouml;zel programında izleyebilirsiniz. Bu &ouml;zel programda Sinan Ak&ccedil;il piyanoda olacak ve Ak&ccedil;il&rsquo;e T&uuml;rkiye&#146;nin &ouml;nde gelen sesleri eşlik edecek. </p><br />

[category Televizyon]
[title Saba Tümer&#146;le Bu Gece Yılbaşı Özel]
[tags
saba,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/39208/saba-tumerle-bu-gece-yilbasi-ozel.html" title="Saba Tümer&#146;le Bu Gece Yılbaşı Özel">Saba Tümer&#146;le Bu Gece Yılbaşı Özel</a><br />

Hiç yorum yok: