26 Ağustos 2010 Perşembe

Kabe Hatıraları

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/35959/kabe-hatiralari.html" title="Kabe Hatıraları">Kabe Hatıraları</a><br />
Fri, 27 Aug 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>&ldquo;KABE HATIRALARI&rdquo;<br />
Aynur Ayaz&rsquo;ın sunduğu programda,&nbsp; &uuml;nl&uuml; konukların ger&ccedil;ekleştirdikleri Kabe ya da Umre yolculuğu hakkında keyifli sohbetler, Ramazan boyunca ekranlarda oluyor. Programın konukları kutsal topraklarda yaşadıkları duyguları, hissettiklerini, unutamadıkları anılarını CİNE5 izleyicileriyle paylaşıyorlar. <br />
PROGRAMIN&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20 AÄŸustos Cuma KONUÄžU; YILDIZ USMANOVA<br />
Yıldız Usmanova; programda hislerini ş&ouml;yle dile getirdi.<br />
&ldquo;Hac ve &uuml;mre ziyaretinizi ger&ccedil;ekleştirirken o tavaf esnasındaki duygularım bir başka. Anlatamıyor ve ifade etmekte g&uuml;&ccedil;l&uuml;k &ccedil;ekiyorum. Tavaf esnasında hep baktım Allah&rsquo;ım kocaman kocaman adamlar eşlerine sahip &ccedil;ıkıyor bende o zaman evli değilim Allah&rsquo;ım dedim Kabe&rsquo;nin yanındayım &uuml;stelik ve orada dua eder haldeyim s&uuml;rekli. Ellerimi kaldırdım yalvardım Allahıma. Bana da hayırlı bir eş diliyorum dedim. Tabi bir yıl sonra eşimle karşılaştım ve bana t&uuml;m bu dua etmelerimi bilmeden benimle &uuml;mreye gelir misin diyince &ccedil;ok &ccedil;ok mutlu olmuş ve duygulanmıştım ama hala kendine bir şey demiyordum ve tamam elbette gidelim dedim. Umre yolculuğumuz&nbsp; sonunda K&acirc;be&rsquo;nin dibine gelince eşime durumu a&ccedil;ıkladım ve seni diledim tam burada dedim ve seni Allah bana nasip etti diyince birbirimize orada sarılarak ağlamıştık bu en unutulmazları
m arasında.</p><br />

[category Televizyon]
[title Kabe Hatıraları]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/35959/kabe-hatiralari.html" title="Kabe Hatıraları">Kabe Hatıraları</a><br />

Hiç yorum yok: