28 Ağustos 2010 Cumartesi

Bunu Konuşalım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/36013/bunu-konusalim.html" title="Bunu Konuşalım">Bunu Konuşalım</a><br />
Sun, 29 Aug 2010 01:00:04 +0300 <br />
<p>Bunu Konuşalım Referandum &Ouml;zel&rsquo;in Konuğu K&uuml;lt&uuml;r ve Turizm Bakanı Ertuğrul G&uuml;nay&hellip;<br />
<br />
BUNU KONUÅžALIM REFERANDUM &Ouml;ZEL<br />
Gen&ccedil; kuşağın g&ouml;zde gazetecilerinden, Candaş Tolga Işık, BUNU KONUŞALIM REFERANDUM &Ouml;ZEL programı ile Topkapı Saray&rsquo;ından canlı yayın ile tv8 ekranlarında geliyor&hellip;<br />
Bunu Konuşalım Referandum &Ouml;zel yayınının konuğu K&uuml;lt&uuml;r ve Turizm Bakanı Ertuğrul G&uuml;nay&hellip; <br />
Topkapı Saray&rsquo;ından canlı yayınlanacak programda referandum konusu masaya yatırılıyor&hellip;<br />
Konuşulmayan konular, &ccedil;&ouml;z&uuml;lemeyen sorunlar, T&uuml;rk ve d&uuml;nya g&uuml;ndemi, sorunlara &ccedil;&ouml;z&uuml;m &ouml;nerileri, yeni projeler, masaya yatırılıyor. </p><br />

[category Televizyon]
[title Bunu Konuşalım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/36013/bunu-konusalim.html" title="Bunu Konuşalım">Bunu Konuşalım</a><br />

Hiç yorum yok: