31 Temmuz 2010 Cumartesi

Yeni Bir Ben

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/35319/yeni-bir-ben.html" title="Yeni Bir Ben">Yeni Bir Ben</a><br />
Sun, 01 Aug 2010 01:00:02 +0300 <br />
<p>B&Uuml;T&Uuml;N KADINLAR G&Uuml;ZELDÄ°R!<br />
ATV ekranlarında yepyeni bir program başlıyor , &ldquo;YENİ BİR BEN&rdquo;<br />
Kalp ve Damar Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. G&uuml;ven Erdağ izleyicilerle sağlıklı g&uuml;zelliğin sırlarını paylaşıyor!<br />
YENÄ° BÄ°R BEN&nbsp; (Yeni)<br />
&nbsp;&ldquo;YENİ BİR BEN&rdquo;&nbsp; başta kadınlar olmak &uuml;zere bakımlı olmanın &ouml;nemine inanan t&uuml;m izleyicileri ekrana kilitleyecek. <br />
&ldquo;B&uuml;t&uuml;n kadınlar g&uuml;zeldir&rdquo; ana temasından yola &ccedil;ıkan programın her b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde, yaşamın ağırlığından yorulmuş ve kendine olan g&uuml;venini kaybetmiş kişilerin adım adım nasıl bir değişime uğradıklarına tanık olacaksınız. <br />
Doktorların h&uuml;nerli ellerinin neler yapabileceğini g&ouml;receğimiz programda plastik ve estetik cerrahi y&ouml;ntemleri başta olmak &uuml;zere g&uuml;n&uuml;m&uuml;z modern kadınının sık&ccedil;a başvurduğu botox, dolgu işlemleri ve lazerle cilt gen&ccedil;leştirme y&ouml;ntemleri de yer alacak konular arasında. Ayrıca sa&ccedil;, cilt bakımı ve makyaj teknikleri konusunda da bilgilendirecek olan program herkesi bir stil sahibi yapmaya kararlı.<br />
&ldquo;Yeni Bir Ben&rdquo;in bir de izleyiciye bir s&uuml;rprizi var. Sibel Turnag&ouml;l izleyicinin karşısına bambaşka bir y&ouml;n&uuml;yle &ccedil;ıkacak. Son zamanlarda modaya olan ilgisini daha da arttıran Turnag&ouml;l, kendi tasarımlarından oluşan &ouml;zel kıyafetleri, programa konuk olarak katılan kadınlara giydirecek. Bakımın bir kadını ne kadar değiştirebileceğini merak ediyorsanız &ldquo;YENİ BİR BEN&rdquo; i sakın ka&ccedil;ırmayın!</p><br />

[category Televizyon]
[title Yeni Bir Ben]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/35319/yeni-bir-ben.html" title="Yeni Bir Ben">Yeni Bir Ben</a><br />

Hiç yorum yok: