31 Temmuz 2010 Cumartesi

Oradaydım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/35344/oradaydim.html" title="Oradaydım">Oradaydım</a><br />
Sun, 01 Aug 2010 01:00:02 +0300 <br />
<p>ORADAYDIM BELGESELÄ°<br />
ADAM OLACAK &Ccedil;OCUK ORADAYDIM&rsquo;DA<br />
Bir Belgesel Klasiği &lsquo;Oradaydım&rsquo;ın 1 Ağustos Pazar g&uuml;nk&uuml; CNN T&Uuml;RK&rsquo;teki yeni b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde; T&uuml;rk televizyonculuk tarihine damgasını vuran efsane &ccedil;ocuk programı &ldquo;Adam Olacak &Ccedil;ocuk&rdquo;un yapım ser&uuml;veni ekrana gelecek. <br />
Barış Man&ccedil;o ile birlikte yıllarca &ccedil;alışan ve programın m&uuml;ziklerini yapan Kurtalan Expres Grubu&rsquo;nun bas gitaristi Ahmet G&uuml;ven&ccedil;, anılarını Oradaydım Belgeseli&rsquo;nde anlatıyor. <br />
Programın yapılmasına nasıl karar verildi? Barış Man&ccedil;o ile &ccedil;ocuklar arasında ge&ccedil;en ilgin&ccedil; diyaloglar nelerdi? <br />
Bug&uuml;n o &ccedil;ocuklarla hi&ccedil; karşılaştılar mı? <br />
Barış Man&ccedil;o&rsquo;nun &ccedil;ocuklarla ilgili hangi d&uuml;ş&uuml;nceleri Ahmet G&uuml;ven&ccedil;&rsquo;i programa m&uuml;zik yapmaya ikna etti? <br />
Ahmet G&uuml;ven&ccedil;, Barış Man&ccedil;o ile ilgili anılarını ve &ldquo;Adam Olacak &Ccedil;ocuk &rdquo; programının bilinmeyen detaylarını &ldquo;Oradaydım&rdquo; belgeselinde anlatıyor. <br />
Bir Belgesel Klasiği &lsquo;Oradaydım&rsquo; 1 Ağustos Pazar gecesi saat 00.30&rsquo;de&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; CNN T&Uuml;RK&rsquo;te ekranlara gelecek.</p><br />

[category Televizyon]
[title Oradaydım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/35344/oradaydim.html" title="Oradaydım">Oradaydım</a><br />

Hiç yorum yok: