27 Mayıs 2010 Perşembe

Beyaz Show

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/33722/beyaz-show.html" title="Beyaz Show">Beyaz Show</a><br />
Fri, 28 May 2010 01:00:02 +0300 <br />
<p>Kanal D&rsquo;nin, Beyazıt &Ouml;zt&uuml;rk&rsquo;&uuml;n sunduğu&nbsp; &ldquo;Beyaz Show&rdquo; programı bu hafta,&ldquo;T&uuml;rkiye Eğitim G&ouml;n&uuml;ll&uuml;leri Vakfı&rdquo; yaranına d&uuml;zenlenen &ldquo;Eğitim G&ouml;n&uuml;lleri 15. Yıl &Ouml;zel Yayını&rdquo; ile ekrana geliyor!<br />
Eğitim i&ccedil;in ekran başına!<br />
&Uuml;lkemizin eğitim alanında faaliyet g&ouml;steren en yaygın sivil toplum kuruluşu olan TEGV, bu gece (28 Mayıs 2010 Cuma) Kanal D&rsquo;de ger&ccedil;ekleştireceği &ouml;zel yayınla, 15. yılını kutlayacak ve daha aydınlık bir gelecek i&ccedil;in &ccedil;ocuklarımızın eğitimine destek &ccedil;ağrısı yapacak.<br />
Bu yıl 15. yılını kutlayan T&uuml;rkiye Eğitim G&ouml;n&uuml;ll&uuml;leri Vakfı (TEGV), &uuml;lkemizdeki eğitim sorunlarına dikkat &ccedil;eken ve Vakfın faaliyetlerini kamuoyu ile paylaşarak, izleyenleri de destek olmaya &ccedil;ağıran bu yılki &ouml;zel yayınını, Kurumsal İletişim Sponsoru&nbsp; Kanal D&rsquo;nin desteğiyle Beyaz Show&rsquo;da ger&ccedil;ekleştirecek.<br />
TEGV 15. Yıl &Ouml;zel yayını Beyazıt &Ouml;zt&uuml;rk&rsquo;&uuml;n ev sahipliğinde; Kıvan&ccedil; Tatlıtuğ,&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Okan Bay&uuml;lgen, Acun Ilıcalı, Mehmet Ali Birand, Saba T&uuml;mer, Melis Birkan, Cem Davran, &ldquo;Geniş Aile&rdquo; ekibinden Ufuk &Ouml;zkan, İlker Ayrık, Yeşim Ceren Bozoğlu ile Ebru G&uuml;ndeş ve Song&uuml;l &Ouml;den&rsquo;in katılımıyla ger&ccedil;ekleşecek. <br />
Vakfın faaliyetlerinin anlatıldığı kısa filmlerin g&ouml;sterileceği &ouml;zel yayına katılan konuklar eğitime destek &ccedil;ağrısı yapacak. Bu yıl &ldquo;1 SMS TEGV&rsquo;e destek! 6 SMS Bir &Ccedil;ocuğun Geleceği Demek!&rdquo; sloganıyla eğitime ve &ccedil;ocukların geleceğine destek &ccedil;ağrısı yapan Vakıf&rsquo;a katkıda bulunmak isteyenler, faturalı ve faturasız cep telefonlarından 3353&rsquo;e kısa mesaj atarak TEGV&rsquo;e 10 TL katkıda bulunacaklar. Bir &ccedil;ocuğun TEGV&rsquo;deki bir yıllık eğitimine destek olmak isteyenler ise; 6 SMS (60 TL) g&ouml;ndererek bir &ccedil;ocuğun daha geleceğe umutla bakmasını sağlayacaklar.<br />
T&uuml;rkiye Eğitim G&ouml;n&uuml;ll&uuml;leri Vakfı hakkında: <br />
T&uuml;rkiye Eğitim G&ouml;n&uuml;ll&uuml;leri Vakfı, ilk&ouml;ğretim &ccedil;ağındaki &ccedil;ocuklarımızın temel eğitimlerini tamamlayıcı, ders saatleri i&ccedil;inde ve dışında &ccedil;ok y&ouml;nl&uuml; bir eğitim desteği almalarını ve &ccedil;ağdaş eğitim olanaklarından faydalanmalarını ama&ccedil;lıyor. T&uuml;rkiye genelinde 11 Eğitim Parkı, 55 &Ouml;ğrenim Birimi, 20 Ateşb&ouml;ceği (Gezici &Ouml;ğrenim Birimi) ve 1 İl Temsilciliği ile &ccedil;ocuklarımıza eğitim desteği hizmeti s&uuml;rd&uuml;r&uuml;yor. Kuruluşundan bu yana bir milyon &ccedil;ocuğumuza verdiği eğitim desteğini binlerce g&ouml;n&uuml;ll&uuml;s&uuml;n&uuml;n desteği ile ger&ccedil;ekleştiriyor. </p><br />

[category Televizyon]
[title Beyaz Show]
[tags
kanal d,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/33722/beyaz-show.html" title="Beyaz Show">Beyaz Show</a><br />

Hiç yorum yok: