27 Mayıs 2010 Perşembe

Anne Olunca Anladım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/33707/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Fri, 28 May 2010 01:00:02 +0300 <br />
<p>CINE5<br />
ANNE OLUNCA ANLADIM<br />
Aile olmanın t&uuml;m detaylarının işlendiği, ekranların tek ebeveyn programı hafta i&ccedil;i her g&uuml;n saat 09.50&rsquo;de Cine 5 ekranlarına gelmeye devam ediyor&hellip;<br />
28 mayıs Cuma&nbsp; g&uuml;nk&uuml; konukları;Marmara &uuml;niversitesi-tıp fak&uuml;ltesi adli tıp anabilim dalı başkanı Mehmet Akif İnanıcı ve İstanbul &uuml;niversitesi-istanbul tıp fak&uuml;ltesi psikiyatri bilim dalı &ouml;ğretim &uuml;yesi prof. Dr. Şahika Y&uuml;ksel&hellip;<br />
T&uuml;rkiye&#146;de her 5 &ccedil;ocuktan 1&rsquo;i cinsel istismar mağduru! &Ccedil;ocuklarımızın cinsel istismara uğradığını nasıl anlarız? İstismara maruz kalan &ccedil;ocuklarda g&ouml;r&uuml;len belirtiler nelerdir? &Ccedil;ocuklarımızı kimler istismar ediyor? &Ccedil;ocuğunuzun cinsel istismara uğradığını d&uuml;ş&uuml;n&uuml;yorsanız hangi yolları izlemelisiniz? Anneler, babalar; &ldquo;&ccedil;ocuklarınızı istismar tehlikesinden korumak i&ccedil;in &ouml;nlem alın!<br />
Uzman doktorlar ve &uuml;nl&uuml; konukların g&ouml;r&uuml;ş ve yorumlarıyla g&uuml;nl&uuml;k hayatlarda farkındalık ve &ccedil;&ouml;z&uuml;m yaratmayı ama&ccedil;layan; t&uuml;m sorularınızın yanıt bulacağı H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;la &ldquo;Anne Olunca Anladım&rdquo;&nbsp;&nbsp; <br />
28&nbsp; Mayıs Cuma&nbsp;&nbsp; g&uuml;n&uuml; saat 09.50&rsquo;de Cine5&rsquo;te.</p><br />

[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags
cine5,aile,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/33707/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />

Hiç yorum yok: