29 Mart 2010 Pazartesi

Hiç Unutmadım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31981/hic-unutmadim.html" title="Hiç Unutmadım">Hiç Unutmadım</a><br />
Tue, 30 Mar 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>HÄ°&Ccedil; UNUTMADIM<br />
<br />
&nbsp;<br />
<br />
Ä°LACI YOK DENEN HASTALIKTAN NASIL KURTULDU? <br />
&Uuml;NSER&rsquo;Ä°N MUCÄ°ZE DEDÄ°RTEN YAÅžAM &Ouml;YK&Uuml;S&Uuml; HÄ°&Ccedil; UNUTMADIM&rsquo;DA<br />
<br />
&Ccedil;aresizlik, acı, yalnızlık, g&ouml;zyaşı, sitem&hellip;&nbsp; Bazen karanlık g&uuml;nler uzun s&uuml;rer insan hayatında&hellip; Sonra&hellip; Tam her şey bitti derken yeniden umutlar yeşerir ve filiz verir&hellip; Kanal 7, yeni umutlarla yaşama yeniden bağlananların umut dolu ger&ccedil;ek hik&acirc;yelerini Hi&ccedil; Unutmadım&rsquo;da ekrana getiriyor&hellip; Ezgi Sertel&rsquo;in sunumuyla ekrana gelen Hi&ccedil; Unutmadım&rsquo;da bu hafta &Uuml;nser Kara&ccedil;ınar&rsquo;ın &ouml;l&uuml;mc&uuml;l bir hastalığa yakalanan oğlunun bir mucizeyle iyileşmesi ve beraberinde değişen hayatlarının hikayesi ekrana gelecek.<br />
Hi&ccedil; Unutmadım programını başarılı oyuncu Ezgi Sertel sunuyor. Ayrılık, Acı Hayat, Tek T&uuml;rkiye, Kollama, Yağmurdan Sonra gibi dizilerde ve &ccedil;ok sayıda televizyon filminde rol alan Ezgi Sertel bundan b&ouml;yle her Salı 23.10&rsquo;da Kanal 7 ekranlarında olacak. Programın yapımcısı ve y&ouml;netmeni Şermin Dural, g&ouml;r&uuml;nt&uuml; y&ouml;netmeni Mehmet Yıldız. Hi&ccedil; Unutmadım&rsquo;da bu hafta bir d&ouml;nemin &uuml;nl&uuml; kabadayısının hi&ccedil; unutamadığı bir anla değişen hayatı ekrana geliyor&hellip;&nbsp; &Uuml;nser Kara&ccedil;ınar 14 yaşında ailesinin istemediği birisi ile ka&ccedil;arak evlendi. Fakat ne ailesinden destek g&ouml;rd&uuml; ne de eşinden beklediği ilgi ve şefkati. Şehir hayatını bırakarak k&ouml;ye gelin giden &Uuml;nser istemediği şekilde davranmak ve kendisini s&uuml;rekli olarak k&ouml;y şartlarına uydurmak zorunda kaldı. &Ccedil;ocuğu &ouml;l&uuml;mc&uuml;l bir hastalığa y
akalandığında ise yalnızlığını daha &ccedil;ok hissetti. K&ouml;ydeki kadınların &ccedil;ocuğunun hastalığını &ouml;nemsememesine sonunda dayanamadı ve k&ouml;y&uuml;n &ouml;ğretmeninden aldığı destekle &ccedil;ocuğunu tedavi ettirmek i&ccedil;in şehre gitti. Doktorlar b&uuml;t&uuml;n tedavilere rağmen iyileşemeyen oğlunun fel&ccedil; ge&ccedil;ireceğini s&ouml;ylediler. &Uuml;nser, umutsuzluk i&ccedil;inde kıvrandığı bir g&uuml;n hi&ccedil; unutamadığı bir olayla karşılaşır. Oğlu bir g&uuml;n annesine &ldquo;Birisi bana sen yokken gelip dua etti. &Ccedil;ağır bir daha gelsin&rdquo; der. &Uuml;nser oğlunun s&ouml;ylediklerini ciddiye almaz ama bir g&uuml;n o da oğlunun başında dua eden yaşlı birini g&ouml;r&uuml;r. G&uuml;nlerce onu odada g&ouml;rd&uuml;ğ&uuml; halde, dili tutulur. &ldquo;Kimsin?&rdquo; diyemez. Ama sonu&ccedil;ta doktorların bile şaşırdığı bir olay ger&ccedil;ekleşir. Oğlu ilacı yok denen hastalıktan
kurtulur. &Uuml;nser Kara&ccedil;ınar&rsquo;ın ve oğlunun yaşamını baştanbaşa değiştiren o anın &ouml;yk&uuml;s&uuml; Hi&ccedil; Unutmadım&rsquo;da.&nbsp; O hi&ccedil; unutmadı!&nbsp; Siz de unutmayacaksınız. Ezgi Sertel&rsquo;in sunduğu &ldquo;Hi&ccedil; Unutmadım&rdquo; Salı akşamları 23: 10&rsquo;da Kanal 7&rsquo;de.</p><br />

[category Televizyon]
[title Hiç Unutmadım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31981/hic-unutmadim.html" title="Hiç Unutmadım">Hiç Unutmadım</a><br />

Hiç yorum yok: