28 Mart 2010 Pazar

Benim Annem Bir Melek

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31947/benim-annem-bir-melek.html" title="Benim Annem Bir Melek">Benim Annem Bir Melek</a><br />
Mon, 29 Mar 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>BENÄ°M ANNEM BÄ°R MELEK<br />
Başrollerinde Oya Başar, Tarık &Uuml;nl&uuml;oğlu, Ali Sunal, Dolunay Soysert, Ay&ccedil;in İnci ve Şehsuvar Aktaş&rsquo;ın oynadığı, her Pazartesi akşamı Star TV&rsquo;de seyirciyle buluşan ekranın en eğlenceli ailesi Turuncu Ailesi her b&ouml;l&uuml;mde bambaşka bir konu ile kahkahanın adresi olmaya devam ediyor.<br />
<br />
58.b&ouml;l&uuml;m(18.blm):<br />
TURUNCU AÄ°LESÄ°, KAPKACA KARÅžI KARATE &Ouml;ÄžRENMEYE BAÅžLIYOR!<br />
Bostancı&rsquo; da kapka&ccedil;lar &ccedil;oğalıp, bizimkilerin apartmanı da bu k&ouml;t&uuml; durumdan payını alınca, kadınlar kendilerini korumaya almak isterler. <br />
Tam bu esnada İbadullah, hızır gibi imdatlarına yetişir &ccedil;&uuml;nk&uuml; kendisi kara kuşak sahibi bir karatecidir. <br />
Neriman başta olmak &uuml;zere Turuncu ailesi kadınları ve Hasıla karate dersleri almaya başlarlar. Ailenin erkekleri &ouml;nce bu durumla alay ederler ama karılarının kendilerinden iyi d&ouml;v&uuml;şt&uuml;ğ&uuml;n&uuml; hissedince gizli gizli onlar da İbadullah&rsquo;ın kapısını &ccedil;alarlar. Artık t&uuml;m apartman ufak &ccedil;aplı bir karate kursuna d&ouml;n&uuml;şm&uuml;şt&uuml;r. <br />
Fakat evdeki hesap &ccedil;arşıya uymaz ve bu vurdu kırdılı maceradan hi&ccedil; ummadıkları biri etkilenir. Artık Neriman&rsquo;ın duruma el koyma vakti gelmiştir.<br />
Benim Annem Bir Melek 58.b&ouml;l&uuml;m&uuml;yle Pazartesi akşamı saat 20.00&rsquo;da Star TVde!</p><br />
<p>YAPIMCI&nbsp;&nbsp;&nbsp; :BKM &ndash; Necati AKPINAR<br />
Y&Ouml;NETMEN&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Hakan Alg&uuml;l<br />
SENARYO&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Vasıf K&uuml;&ccedil;&uuml;koru&ccedil;<br />
OYUNCULAR&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Oya Başar (Neriman), Tarık &Uuml;nl&uuml;oğlu (Cavit), Ali Sunal (&Ccedil;etin), Dolunay Soysert (Ece), Ş ehsuvar Aktaş (Metin), Ay&ccedil;a İnci (Nalan), Ali Erkazan (Adil), Bala Atabek (Hasıla), Mert &Ouml;ner (Sıddık), Hande Dane (Şebboy), Ezgi Yeşiltan (Sinem), Serhat Kılı&ccedil; (İbadullah).</p>
[category Televizyon]
[title Benim Annem Bir Melek]
[tags
annem,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/31947/benim-annem-bir-melek.html" title="Benim Annem Bir Melek">Benim Annem Bir Melek</a><br />

Hiç yorum yok: