29 Ocak 2010 Cuma

Sinema Benim Aşkım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/30179/sinema-benim-askim.html" title="Sinema Benim Aşkım">Sinema Benim Aşkım</a><br />
Sat, 30 Jan 2010 01:00:01 +0200 <br />
<p>&nbsp;&ldquo;SÄ°NEMA BENÄ°M AÅžKIM&rdquo;<br />
T&uuml;rkan Şoray, Melodramları &Uuml;lk&uuml; Erakalın ve Suzan Avcı ile Konuşuyor<br />
<br />
T&uuml;rk sinema tarihine adını oyuncu, senaryo yazarı, y&ouml;netmen olarak yazdıran, iki y&uuml;z&uuml;n &uuml;zerinde film ile sinemaseverlerin g&ouml;nl&uuml;nde taht kuran T&uuml;rkan Şoray, sinema yolculuğunu NTV&rsquo;de anlatmaya devam ediyor.&nbsp; <br />
T&uuml;rkan Şoray, ilk televizyon programı olan &ldquo;Sinema Benim Aşkım&rdquo;da bu hafta y&ouml;netmen &Uuml;lk&uuml; Erakalın ve T&uuml;rk sienmasının unutulmaz vamp kadınlarından Suzan Avcı&rsquo;ı ağırlıyor. T&uuml;rkan Şoray programında bu hafta 1960&rsquo;lı yılları anlatmaya devam ediyor. Sinemamızın ge&ccedil;tiği evrelerden kısaca bahseden T&uuml;rkan Şoray 60&rsquo;lı yıllarda &ccedil;ok moda olan melodramları anlatıyor ve o d&ouml;nemde bir&ccedil;ok filmde birlikte &ccedil;alıştığı y&ouml;netmen &Uuml;lk&uuml; Erakalın&rsquo;ı konuk ediyor. &Uuml;lk&uuml; Erakalın ile melodramları konuşan T&uuml;rkan Şoray daha sonra yine bir&ccedil;ok filmde birlikte rol aldığı, T&uuml;rk sinemasının unutulmaz vamp kadınlarından Suzan Avcı ile st&uuml;dyoda sohbet ediyor. <br />
Sinema Benim Aşkım, her Cumartesi 20:10&rsquo;da yayınlanacak. Programın tekrarı aynı gece 00:10 ve Pazar 16:10&rsquo;da izlenebilir. </p><br />

[category Televizyon]
[title Sinema Benim Aşkım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/30179/sinema-benim-askim.html" title="Sinema Benim Aşkım">Sinema Benim Aşkım</a><br />

Hiç yorum yok: