31 Ocak 2010 Pazar

Benim Annem Bir Melek

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/30232/benim-annem-bir-melek.html" title="Benim Annem Bir Melek">Benim Annem Bir Melek</a><br />
Mon, 01 Feb 2010 01:00:02 +0200 <br />
<p>BENÄ°M ANNEM BÄ°R MELEK<br />
51.b&ouml;l&uuml;m(11.blm):<br />
CAHÄ°T&rsquo;Ä°N &Ccedil;OCUK SEVDASI, NERÄ°MAN&rsquo;IN DÄ°LEK AÅžURESÄ° ORTALIÄžI KARIÅžTIRIR!<br />
Nalan Metin&rsquo;le evlenememekten dolayı &ccedil;ok mutsuzdur. Bu sıkıntısını Neriman&rsquo;a a&ccedil;ar. Neriman hem oğlunu zor durumda bırakmamak, hem de Nalanı kırmamak i&ccedil;in &ldquo;dilek aşuresi&rdquo; form&uuml;l&uuml;n&uuml; bulur. Evlilik i&ccedil;in dilek tutulacak, sonrada yapılan aşure bu dilek i&ccedil;in dağıtılacaktır. <br />
Bu arada Cahit&rsquo;te sokakta yanına gelen sevimli bir yumurcaktan etkilenmiş , yeniden bir &ccedil;ocuk sahibi olma hayalleri kurmaya başlamıştır. Yaşı nedeniyle kendine &ccedil;ok g&uuml;venemediği i&ccedil;in bu işlerde uzman olan bir arkadaşına başvurarak g&uuml;&ccedil; arttırıcı bir ila&ccedil; alır. Fakat bir karışıklık ve Nalan&rsquo;ın sakarlığı sonucu bu ila&ccedil; t&uuml;m apartmana dağıtılacak aşurenin i&ccedil;ine karışır, hem de b&uuml;t&uuml;n şişe. <br />
Artık aşureyi yiyen erkekler birer kaplana, kadınlarsa kaplandan ka&ccedil;an yavru ceylanlara d&ouml;n&uuml;şm&uuml;şlerdir. </p><br />
<p>YAPIMCI&nbsp;&nbsp;&nbsp; :BKM &ndash; Necati AKPINAR<br />
Y&Ouml;NETMEN&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Hakan Alg&uuml;l<br />
SENARYO&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Vasıf K&uuml;&ccedil;&uuml;koru&ccedil;<br />
OYUNCULAR&nbsp;&nbsp;&nbsp; :Oya Başar (Neriman), Tarık &Uuml;nl&uuml;oğlu (Cavit), Ali Sunal (&Ccedil;etin), Dolunay Soysert (Ece), Ş ehsuvar Aktaş (Metin), Ay&ccedil;a İnci (Nalan), Ali Erkazan (Adil), Bala Atabek (Hasıla), Mert &Ouml;ner (Sıddık), Hande Dane (Şebboy), Ezgi Yeşiltan (Sinem), Serhat Kılı&ccedil; (İbadullah).</p>
[category Televizyon]
[title Benim Annem Bir Melek]
[tags
annem,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/30232/benim-annem-bir-melek.html" title="Benim Annem Bir Melek">Benim Annem Bir Melek</a><br />

Hiç yorum yok: