29 Ekim 2009 Perşembe

Anne Olunca Anladım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/27109/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Fri, 30 Oct 2009 01:00:01 +0200 <br />
<p>&Ccedil;ALIÅžAN ANNELERÄ°N SORUNLARI VE HAKLARI<br />
<br />
ANNE OLUNCA ANLADIM&rsquo;DA <br />
&nbsp;<br />
<br />
Hamilelik &ouml;ncesinden başlayarak, &ccedil;ocuklu yaşamda karşılaşılan her t&uuml;rl&uuml; soruya ve soruna uzmanlar eşliğinde cevap veren Anne Olunca Anladım, doğal sunumuyla, olaylara &ccedil;&ouml;z&uuml;m bulan pozitif yaklaşımıyla Kanal 1&rsquo;de. <br />
<br />
&Ccedil;alışan annelerin yaşadıkları, sorunları Cuma g&uuml;n&uuml; Anne Olunca Anladım&rsquo;da ele alınıyor. Pediatrist &ndash; Pediatrik N&ouml;rolog Prof. Dr. Sabiha Paktun Keskin &ccedil;alışan annelerin &ccedil;ocukları ile iletişiminin nasıl olması gerektiğini, yaşanan sorunların nasıl aşılabileceğini anlatırken Hukuk&ccedil;u Do&ccedil;. Dr. Kadriye Bakırcı da &ccedil;alışan annelerin işveren karşısındaki haklarına ve işverenle yaşanan sorunlarda ne gibi yasal yollara başvurabileceklerine a&ccedil;ıklık getirecek. <br />
<br />
Yurt i&ccedil;inde ve yurt dışında &ouml;nemli bir seyirci kitlesine sahip Anne Olunca Anladım, H&uuml;lya Yıldırım&rsquo;ın sunumuyla 30 Ekim Cuma g&uuml;n&uuml; 11.30&rsquo;da canlı yayınla Kanal 1 ekranlarında&hellip; <br />
&nbsp;</p><br />
<p>Sunan:H&uuml;lya Yıldırım</p>
[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/27109/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />

Hiç yorum yok: