Mon, 07 Jun 2010 01:00:03 +0300 <br />
<p>ANNE OLUNCA ANLADIM<br />
Aile olmanın tüm detaylarının iÅŸlendiÄŸi, ekranların tek ebeveyn programı hafta içi her gün saat 11.00’de Cine 5 ekranlarına gelmeye devam ediyor…<br />
7 Haziran Pazartesi günkü konuÄŸu Psikolog Birsen Özkan Programda çocuk eÄŸitiminde ödül ve ceza yöntemini kullanmak doÄŸru mudur? ÇocuÄŸu cezalandırmak hangi sorunları beraberinde getirir? Ödülün ve cezanın çocukların geliÅŸimine yansımaları nelerdir? Ödül-ceza sistemini yerinde ve dozunda mı kullanıyoruz? YaÅŸa göre ödüllendirme ve cezalandırma nasıl olmalıdır? Sorularının yanıtları aranacak. <br />
Uzman doktorlar ve ünlü konukların görüÅŸ ve yorumlarıyla günlük hayatlarda farkındalık ve çözüm yaratmayı amaçlayan; tüm sorularınızın yanıt bulacağı Hülya Yıldırım’la “Anne Olunca Anladım” 7 Haziran Pazartesi günü saat 11.00’de Cine5’te.</p><br />
[category Televizyon]
[title Anne Olunca Anladım]
[tags
aile,
]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/33937/anne-olunca-anladim.html" title="Anne Olunca Anladım">Anne Olunca Anladım</a><br />
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder