23 Ağustos 2012 Perşembe

Benzemez Kimse Sana

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/50123/benzemez-kimse-sana.html" title="Benzemez Kimse Sana">Benzemez Kimse Sana</a><br />
Fri, 24 Aug 2012 01:00:01 +0300 <br />
<p>Yeni B&ouml;l&uuml;m...<br />
BENZEMEZ KÄ°MSE SANA<br />
Asena, &Ouml;m&uuml;r Gedik, Kendi, Pelin &Ouml;ztekin, <br />
Uğur Aslan, Cem Kılı&ccedil;, &Uuml;mit Erdim ve Bay J her hafta &uuml;nl&uuml; sanat&ccedil;ıların en pop&uuml;ler şarkılarını canlı performanslarla ortaya koyuyorlar.<br />
Hande Ataizi, Seyfi DursunoÄŸlu ve Erol Evgin J&uuml;ri koltuÄŸunda...<br />
Para &ouml;d&uuml;l&uuml; yardım kuruluşlarına gidiyor. <br />
Yarışmada eleme olmayacak ve &uuml;nl&uuml;lerimiz her hafta kamu yararına &ccedil;alışan bir vakıf ya da dernek i&ccedil;in yarışacak.&nbsp; <br />
Sanat&ccedil;ıların 12.b&ouml;l&uuml;mdeki performansları;<br />
Pelin &Ouml;ztekin - Deniz Seki / B&ouml;yle GelmiÅŸ B&ouml;yle Gider<br />
&Ouml;m&uuml;r Gedik - G&ouml;k&ccedil;e / Tuttu Fırlattı Kalbimi<br />
Asena - G&uuml;ll&uuml; / Kasımpaşalıyım<br />
&Uuml;mit Erdim - Tarık Meng&uuml;&ccedil; / Şakşuka&nbsp;&nbsp; <br />
Bay J - Ferdi &Ouml;zbeğen / Dilek Taşı<br />
Cem Kılı&ccedil; - Serdar Orta&ccedil; / Şeytan<br />
Uğur Arslan - Mazhar Alanson / Yandım Yandım<br />
Kendi - Åževval Sam / Ben Seni SevdiÄŸimi</p><br />

[category Televizyon]
[title Benzemez Kimse Sana]
[tags
yeni,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/50123/benzemez-kimse-sana.html" title="Benzemez Kimse Sana">Benzemez Kimse Sana</a><br />

Hiç yorum yok: