18 Temmuz 2012 Çarşamba

Ben Bilmem EÅŸim Bilir

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/49772/ben-bilmem-esim-bilir.html" title="Ben Bilmem EÅŸim Bilir">Ben Bilmem EÅŸim Bilir</a><br />
Thu, 19 Jul 2012 01:00:02 +0300 <br />
<p>Kanal D&rsquo;de bug&uuml;n &ldquo;Ben Bilmem Eşim Bilir&rdquo; adlı yeni bir yarışma programı başlıyor!<br />
Kanal D&rsquo;de bug&uuml;n (19 Temmuz Perşembe), sunuculuğunu İlker Ayrık&rsquo;ın yapacağı, &ldquo;Ben Bilmem Eşim Bilir&rdquo; adlı, ailece izleyebileceğiniz, keyif dolu, yepyeni bir yarışma programı başlıyor.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
D&ouml;rt &ccedil;ift, &uuml;&ccedil; farklı etapta kıyasıya yarışacak<br />
D&ouml;rt &ccedil;iftin kıyasıya yarışacağı programda, &ccedil;iftlerin birbirlerini ne kadar tanıdıkları eğlenceli bir şekilde ekrana gelecek. Hafta i&ccedil;i her akşam yayınlanacak olan &ldquo;Ben Bilmem Eşim Bilir&rdquo; &uuml;&ccedil; farklı etaptan oluşuyor.<br />
1. etapta; bayanlar iddia masasında oturacak, eşleri ise, onların tam arkasında bulunan, d&ouml;rt tarafı camla kaplı kabinlerin i&ccedil;inde bulunacaklar. Kabinlerde oturan baylar, masada bulunan eşlerini g&ouml;recek ve duyacaklar. Ancak bayanlar i&ccedil;in b&ouml;yle bir durum s&ouml;z konusu değil. Bayanlar, sunucunun bulunduğu masada &ouml;nlerine &ccedil;ıkan aşamalara g&ouml;re eşlerinin yapıp yapamayacağı g&ouml;revler i&ccedil;in tahminler y&uuml;r&uuml;tecekler.<br />
Bu etapta programın sunucusu İlker Ayrık, bayanların iddiaya girebilmeleri i&ccedil;in bir g&ouml;rev se&ccedil;ecek. &Ouml;rneğin şınav &ccedil;ekme. Yarışmacı d&ouml;rt bayan, eşlerinin, sunucunun belirteceği s&uuml;re i&ccedil;erisinde ka&ccedil; şınav &ccedil;ekebilecekleri konusunda birbirleriyle iddiaya girecekler. Kazanabilmek i&ccedil;in bayanların, eşinin ka&ccedil; şınav &ccedil;ekebileceğini tam s&ouml;ylemesi gerekli. Yani, s&ouml;ylenen rakama yaklaşan değil, tam rakamı tutturan kazanacak. Ayrıca, her bayanın s&ouml;ylediği rakam, rakibinin s&ouml;ylediğinden de farklı olmak zorunda. <br />
Bayanların, masada eşleri i&ccedil;in yarışacakları &uuml;&ccedil; oyun bittikten sonra 1. etap tamamlanmış olacak ve bayanlar eşleri ile yer değiştirecekler. Sıra baylara gelirken, 2. etap da başlamış olacak. Baylar da aynı şekilde, eşleri hakkında &ccedil;ıkan g&ouml;revler i&ccedil;in tahminler yapacak ve onlar hakkında karar verecekler. <br />
Ä°ki &ccedil;ift final oyunu oynayacak<br />
İlk etabı bayanlar,&nbsp; sonraki etabı da baylar oynadıktan sonra, d&ouml;rt &ccedil;ift i&ccedil;inden en fazla puanı alan iki &ccedil;ift, programın 3. etabına ge&ccedil;ecek ve karşılıklı olarak final oyununu oynayacaklar. <br />
B&uuml;y&uuml;k finalin &ouml;d&uuml;l&uuml; son model otomobil<br />
Final oyununda kazanan &ccedil;ift ise, cuma g&uuml;n&uuml; b&uuml;y&uuml;k finalde oynamaya hak kazanacak. <br />
Pazartesi, Salı, &Ccedil;arşamba, Perşembe g&uuml;nlerinin kazananları, Cuma g&uuml;n&uuml; b&uuml;y&uuml;k finalde birincilik &ouml;d&uuml;l&uuml; olan sıfır kilometre otomomobil i&ccedil;in yarışacaklar. </p><br />

[category Televizyon]
[title Ben Bilmem EÅŸim Bilir]
[tags
kanal d,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/49772/ben-bilmem-esim-bilir.html" title="Ben Bilmem EÅŸim Bilir">Ben Bilmem EÅŸim Bilir</a><br />

Hiç yorum yok: