27 Haziran 2012 Çarşamba

Beni Affet

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/49442/beni-affet.html" title="Beni Affet">Beni Affet</a><br />
Thu, 28 Jun 2012 01:00:02 +0300 <br />
<p>Bir aile hik&acirc;yesi: <br />
&quot;Beni Affet&quot;<br />
Yeni B&ouml;l&uuml;mleri ile STAR&rsquo;da<br />
Beni Affet, yeni b&ouml;l&uuml;mleri ile hafta i&ccedil;i 17.00&rsquo;da Star&rsquo;da.<br />
Ana haber &ouml;ncesi yayınlanan ve tutkuyla bağlı bir izleyici kitlesi tarafından takip edilen &ldquo;Beni Affet&rdquo; dizisi artık Star&rsquo;da yayınlanacak.&nbsp;&nbsp; Ankara&rsquo;da &ccedil;ekilen dizinin oyuncuları Nusret Şenay; Ulviye Karaca; Mert Altınışık; Gaye Turgut; Murat Danacı; Şeyma Korkmaz; &Ouml;zg&uuml;n &Ccedil;oban gibi&nbsp; başarılı&nbsp; tiyatroculardan oluşuyor.&nbsp; <br />
İnternette dinlenme rekorları kıran dizinin m&uuml;ziklerini&nbsp; Şevval Sam seslendiriyor.<br />
184. blm&hellip;<br />
Selim&rsquo;e ger&ccedil;ekleri itiraf ettiren C&uuml;neyt Feride&rsquo;nin aklanması i&ccedil;in Selim&rsquo;i ailesinin karşısına &ccedil;ıkarır. Selim&rsquo;in Feride&rsquo;nin masumiyetini ortaya &ccedil;ıkaran a&ccedil;ıklamaları b&uuml;t&uuml;n aileyi derinden sarsar. Selim, Feride&rsquo;ye tuzak kuranların Tun&ccedil; ve Eyl&uuml;l&rsquo;&uuml;n olduğunu itiraf edecek mi?<br />
Kemal&rsquo;in teklifiyle şehirden uzaklaşan Bahar ve Kemal ge&ccedil;mişteki acı g&uuml;nlerin acısını &ccedil;ıkarırlar. Kozanların &ccedil;iftlik evinde aşk tazeleyen ikili olduk&ccedil;a mutludur. Nazire&rsquo;nin isteğiyle &ccedil;iftlik evine giden Berat ger&ccedil;eklerle karşılaşacak mıdır?</p><br />

[category Televizyon]
[title Beni Affet]
[tags
aile,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/49442/beni-affet.html" title="Beni Affet">Beni Affet</a><br />

Hiç yorum yok: