23 Nisan 2012 Pazartesi

Beni Affet

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48457/beni-affet.html" title="Beni Affet">Beni Affet</a><br />
Tue, 24 Apr 2012 01:00:02 +0300 <br />
<p>Bir aile hik&acirc;yesi: <br />
&quot;Beni Affet&quot;<br />
Yeni B&ouml;l&uuml;mleri ile STAR&rsquo;da<br />
Beni Affet, yeni b&ouml;l&uuml;mleri ile hafta i&ccedil;i 17.10&rsquo;da Star&rsquo;da.<br />
Ana haber &ouml;ncesi yayınlanan ve tutkuyla bağlı bir izleyici kitlesi tarafından takip edilen &ldquo;Beni Affet&rdquo; dizisi artık Star&rsquo;da yayınlanacak.&nbsp;&nbsp; Ankara&rsquo;da &ccedil;ekilen dizinin oyuncuları Nusret Şenay; Ulviye Karaca; Mert Altınışık; Gaye Turgut; Murat Danacı; Şeyma Korkmaz; &Ouml;zg&uuml;n &Ccedil;oban gibi&nbsp; başarılı&nbsp; tiyatroculardan oluşuyor.&nbsp; <br />
İnternette dinlenme rekorları kıran dizinin m&uuml;ziklerini&nbsp; Şevval Sam seslendiriyor.<br />
137. B&Ouml;L&Uuml;M<br />
Feride ve C&uuml;neyt&rsquo;i yakın takibe alan Oktay onları her adımda izlemektedir. Tun&ccedil;&rsquo;a diş bileyen Oktay&rsquo;ın Eyl&uuml;l&rsquo;&uuml; dahi şaşırtacak planı nedir? Diğer yanda birbirlerine duydukları aşkı gizlemekte zorlanan C&uuml;neyt ve Feride &ldquo;iki arkadaş&rdquo; oyunu oynamaya başlarlar.<br />
Bahar Kozanlar&rsquo;ın evindeki bir davette Nazire&rsquo;nin yerine g&ouml;rev almak zorunda kalır. Kemal&rsquo;in de davete katılmasıyla ortalık iyice gerilir. Kader ise Yıldız&rsquo;ın ve Ferman&rsquo;ın yokluğunu fırsat bilerek eve gelmekte ısrarcı olan arkadaşlarını davet etmiştir. Daveti erken terk etmek zorunda kalan Ferman Kader&rsquo;in s&ouml;ylediği b&uuml;y&uuml;k yalana şahit olur.</p><br />

[category Televizyon]
[title Beni Affet]
[tags
aile,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/48457/beni-affet.html" title="Beni Affet">Beni Affet</a><br />

Hiç yorum yok: