28 Kasım 2011 Pazartesi

Anlatamadım Mı?

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/46243/anlatamadim-mi.html" title="Anlatamadım Mı?">Anlatamadım Mı?</a><br />
Tue, 29 Nov 2011 01:00:01 +0200 <br />
<p>Komik Salı Kuşağı<br />
&ldquo;ANLATAMADIM MI?&rdquo;<br />
<br />
Harold Ramis&rsquo;in bir mafya babası ile bir psikiyatr arasındaki ilişkiyi anlatan komedi serisinin ikinci b&ouml;l&uuml;m&uuml;&hellip;<br />
Analyze That yine iki karakterin etkileşimine dayanan bir devam filmi. Hapse d&uuml;şen Don Vitti, buradan kurtulmak i&ccedil;in delirdiğini iddia ediyor, yetkililer de onu Sobel&rsquo;e emanet ediyorlar. Ayrıca onun hapisten &ccedil;ıkmasının, yerel mafyayı sarsacağını da hesaplamışlar ki, &ouml;yle oluyor zaten. &Ccedil;ok ge&ccedil;meden rakip aileler Vitti onlara &ccedil;alışsın diye rekabete giriyor. &Uuml;stad ise TV dizisi Little Caesar&rsquo;a danışmanlık yapmayı tercih ediyor.</p><br />
<p>Orijinal adı: Analyze That<br />
Y&ouml;netmen: HAROLD RAMIS<br />
Oyuncular: ROBERT DE NIRO, BILLY CRYSTAL, LISA KUDROW, JOE VITERELLI<br />
Yapım Yılı: 2002</p>
[category Televizyon]
[title Anlatamadım Mı?]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/46243/anlatamadim-mi.html" title="Anlatamadım Mı?">Anlatamadım Mı?</a><br />

Hiç yorum yok: