29 Ekim 2011 Cumartesi

Bir Çocuk Sevdim

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45658/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />
Sun, 30 Oct 2011 01:00:03 +0300 <br />
<p>&nbsp; Sinan ilk aşkı i&ccedil;in geri d&ouml;n&uuml;yor<br />
Kanal D&rsquo;nin başrollerini B&uuml;lent İnal, G&uuml;lcan Arslan, Hakan Kurtaş ve &Ccedil;etin Tekindor&rsquo;un paylaştıkları sevilen dizisi &ldquo;Bir &Ccedil;ocuk Sevdim&rdquo;in 8. b&ouml;l&uuml;m&uuml; bu gece yeniden ekrana geliyor. Dizinin bu b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde; &ldquo;Bebeğini kaybetmemek ve ailesiyle arasını d&uuml;zeltmek uğruna Timur&rsquo;un teklifine evet cevabı veren ve nikah hazırlıkları yapan Mine, Sinan&rsquo;ın d&ouml;n&uuml;ş&uuml;nden habersiz evlenecek mi?&rdquo;, &ldquo;Ge&ccedil;irdiği kazanın etkilerini halen &uuml;zerinde taşırken Mine&rsquo;yi g&ouml;rebilmek i&ccedil;in okul kapısına giden Sinan, Mine&rsquo;yi g&ouml;rebilecek mi?&rdquo; soruları yanıtı buluyor.<br />
Merve, ne yaptığını bilmeden tekneyi alıp a&ccedil;ılmıştır fakat, kontrol&uuml; kaybedince denizin ortasında tek başına kalır. Timur, &ccedil;ok ge&ccedil;meden kızının ortadan kaybolduğunu fark eder ve peşine d&uuml;şer. Mine evlenmeyi kabul etse de, teyzesinin hapisten &ccedil;ıkmasını beklemektedir. Karnı giderek b&uuml;y&uuml;rken Turan&rsquo;ın sabrı taşmaktadır. Ve S&uuml;reyya sonunda mahkemeye &ccedil;ıkar. Sonu&ccedil;, herkesi birden etkileyecektir. &Ouml;te yandan berberde &ccedil;alışmaya başlayan Erdal&rsquo;ın derdi bir an &ouml;nce Funda&rsquo;yla evlenmektir. Fakat bitmeyen hadiseler y&uuml;z&uuml;nden sıra bir t&uuml;rl&uuml; ona gelemez. Emine ise duygularını kimseye a&ccedil;amaz ve sinir n&ouml;betleri devam eder. <br />
Mine adım adım evliliğe doğru giderken, her şeyden habersiz Sinan, Amerika&rsquo;dan d&ouml;ner. Ve aklında bir tek şey vardır: Mine&rsquo;ye gitmek.</p><br />
<p>Yapım&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : TMC film<br />
Yapımcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Erol Avcı&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cevdet Mercan<br />
Senaryo&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Gaye Boralıoğlu,Sema Ali Erol, Figen Şakacı,Emine Algan, &Uuml;mit Kıvan&ccedil;<br />
M&uuml;zik&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Cem Tuncer,Nail Yurtsever<br />
Oyuncular&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; :B&uuml;lent İnal (Timur), G&uuml;lcan Arslan (Mine), Hakan Kurtaş (Sinan), &Ccedil;etin Tekindor (Turan), G&uuml;l&ccedil;in Şantırcıoğlu (Sebahat),Şefika &Uuml;mit Tolun (Esmahan), Arzu Gamze Kılın&ccedil; (S&uuml;reyya), Onuryay Evrentan (Emine),İnan Ulaş Torun (Erdal), İlayda Alişan (Meryem),Cansu Ko&ccedil; (Funda) </p>
[category Televizyon]
[title Bir Çocuk Sevdim]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/45658/bir-cocuk-sevdim.html" title="Bir Çocuk Sevdim">Bir Çocuk Sevdim</a><br />

Hiç yorum yok: