27 Haziran 2011 Pazartesi

Kurbağa Öpmekten Yoruldum

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/43371/kurbaga-opmekten-yoruldum.html" title="Kurbağa Öpmekten Yoruldum">Kurbağa Öpmekten Yoruldum</a><br />
Tue, 28 Jun 2011 01:00:02 +0300 <br />
<p>Romantik Salı Kuşağı<br />
&ldquo;KURBAÄžA &Ouml;PMEKTEN YORULDUM&rdquo;<br />
&nbsp;Umutsuz durumdaki aşk hayatına el koyan bir kadının hikayesi<br />
Meksika&rsquo;dan &ccedil;ıkan Cansada de besar sapos / Tired of Kissing Frogs, kusursuz sevgilisi tarafından aldatıldığını &ouml;ğrenen Martha&rsquo;nın aşk hayatını yoluna koymak i&ccedil;in dizginleri eline almasının eğlenceli &ouml;yk&uuml;s&uuml;n&uuml; anlatıyor. Bir fl&ouml;rt sitesine kaydolan Martha, bundan b&ouml;yle av değil avcı olmanın tadına varmaya karar veriyor. Keyifle izlenecek bir romantik komedi &ouml;rneği.</p><br />
<p>Orijinal adı: CANSADA DE BESAR SAPOS / TIRED OF KISSING FROGS<br />
Y&ouml;netmen: Jorge Colon<br />
Oyuncular: Ana Serradilla, Jos&eacute; Maria de Tavira, Ana Layevska, M&oacute;nica Huarte<br />
Yapım Yılı: 2006</p>
[category Televizyon]
[title Kurbağa Öpmekten Yoruldum]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/43371/kurbaga-opmekten-yoruldum.html" title="Kurbağa Öpmekten Yoruldum">Kurbağa Öpmekten Yoruldum</a><br />

Hiç yorum yok: