27 Nisan 2011 Çarşamba

Üzgünüm Ama Seni Seviyorum

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/41923/uzgunum-ama-seni-seviyorum.html" title="Üzgünüm Ama Seni Seviyorum">Üzgünüm Ama Seni Seviyorum</a><br />
Thu, 28 Apr 2011 01:00:02 +0300 <br />
<p>&Uuml;ZG&Uuml;N&Uuml;M AMA SENÄ° SEVÄ°YORUM<br />
<br />
Konu : Ger&ccedil;ek bir aşk hikayesini konu alan film &ldquo;&Uuml;zg&uuml;n&uuml;m Ama Seni Seviyorum&rdquo; bu gece Kanal D&rsquo;de ekrana geliyor. 30&rsquo;larının başlarındaki Alex, işi i&ccedil;in savaş verdiği ve uzun bir ilişkiden yeni &ccedil;ıktığı bir d&ouml;nemdedir. Bir sabah işe giderken yolda motosiklet kullanan Niki&rsquo;ye &ccedil;arpar ve beklemediği bir anda ger&ccedil;ek aşkla tanışır. 17 yaşındaki Niki, Alex&rsquo;in d&uuml;zenli hayatına yıldırım gibi girer ve yaşının verdiği masumiyet ve yaşına g&ouml;re şaşkınlık veren bilmişliğiyle Alex&rsquo;i alt&uuml;st eder. Niki, Alex i&ccedil;in yıllardır birliktelik s&uuml;rd&uuml;rd&uuml;ğ&uuml; sıkıcı hayatından ka&ccedil;ış olmuştur. Ama Alex&#146;in eski d&uuml;zeninin verdiği g&uuml;vene karşılık bu &ccedil;iftin aşkı dayanabilecek midir? G&uuml;n&uuml;n en iyi seyirliklerinden olan bu harika filmi sakın ka&ccedil;ırmayın<br />
<br />
&nbsp;</p><br />
<p>Orjinal adı&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Scusa Ma Tı Chiamo Amore <br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Federico Moccia <br />
Yapım Yıl&nbsp;&nbsp;&nbsp; :2008&nbsp; T&uuml;r&uuml;: Romantik Komedi <br />
Oyuncular&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Raoul Bova (Alex), Michela Quattrociocche (Niki) , Riccardo Sardon&egrave; (Marcello Santi) , Francesca Antonelli (Susanna) , Francesco Apolloni (Pietro) , Cecilia Dazzi (Simona)</p>
[category Televizyon]
[title Üzgünüm Ama Seni Seviyorum]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/41923/uzgunum-ama-seni-seviyorum.html" title="Üzgünüm Ama Seni Seviyorum">Üzgünüm Ama Seni Seviyorum</a><br />

Hiç yorum yok: