28 Şubat 2011 Pazartesi

Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 3

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/40717/gecen-yaz-ne-yaptigini-biliyorum-3.html" title="Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 3">Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 3</a><br />
Tue, 01 Mar 2011 01:00:02 +0200 <br />
<p>GE&Ccedil;EN YAZ NE YAPTIÄžINI BÄ°LÄ°YORUM 3<br />
<br />
Konu :Colorado&rsquo;nun k&uuml;&ccedil;&uuml;k bir kasabasında bir grup gencin başına gelen bir cinayet hikayesini konu alan film &ldquo;Ge&ccedil;en Yaz ne Yaptığını Biliyorum 3&rdquo; bu gece Kanal D&rsquo;de ekrana geliyor. Bir grup gen&ccedil;, gelenekselleşmiş olan Kurtuluş G&uuml;n&uuml; i&ccedil;in yine bir şaka hazırlamanın peşine d&uuml;şerler. Fakat bu sefer yaptıkları şaka bir arkadaşlarının &ouml;l&uuml;mleri ile sonu&ccedil;lanır ve gen&ccedil;ler kendi aralarında bu sırrı saklamaya yemin ederler. Dostlukları zorlu bir sınavdan ge&ccedil;en bu gen&ccedil;ler, her ge&ccedil;en g&uuml;n birbirlerinden daha fazla uzaklaşmaya başlar. Bir sonraki Kurtuluş G&uuml;n&uuml;&rsquo;nde ise başka birinin bu olayı bildiğine dair bir tehdit mesajı alırlar. Acaba bu korkun&ccedil; efsanenin a&ccedil;ığa &ccedil;ıkmasını engelleyebilecekler mi, yoksa tek tek &ouml;l&uuml;mle y&uuml;zleşecekler midir?<br />
&nbsp;</p><br />
<p>Orjinal Adı&nbsp;&nbsp;&nbsp; : I&rsquo;ll Always Know what you did last summer <br />
T&uuml;r&uuml;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; : Gerilim Korku<br />
Yapım Yılı&nbsp;&nbsp;&nbsp; : 2006<br />
Y&ouml;netmen&nbsp;&nbsp;&nbsp; : Sylvain White <br />
Oynayanlar&nbsp;&nbsp;&nbsp; : David Paetkau,&nbsp; Brooke Nevin,&nbsp; Ben Easter,&nbsp; Torrey DeVitto,&nbsp; Britt Leary</p>
[category Televizyon]
[title Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 3]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/40717/gecen-yaz-ne-yaptigini-biliyorum-3.html" title="Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 3">Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 3</a><br />

Hiç yorum yok: