28 Ocak 2011 Cuma

Gündem’e Özel

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/39897/gundeme-ozel.html" title="Gündem&#146;e Özel">Gündem&#146;e Özel</a><br />
Sat, 29 Jan 2011 01:00:01 +0200 <br />
<p>Doğan C&uuml;celoğlu Konuk Oluyor&hellip;&ldquo;Babam benim i&ccedil;in bir yabancıydı&rdquo; &ldquo;İyi bir insanım ama k&ouml;t&uuml; şeyler yaptım&rdquo;<br />
G&Uuml;NDEM&rsquo;E &Ouml;ZEL<br />
&Uuml;nl&uuml; Psikolog Doğan C&uuml;celoğlu&rsquo;nun farklı bir portresi G&uuml;ndem&rsquo;e &Ouml;zel&rsquo;de ekrana geliyor<br />
40&rsquo;tan fazla bilimsel makalesi olan &uuml;nl&uuml; psikolog ve iletişim uzmanı Doğan C&uuml;celoğlu, 72 yıllık yaşamının hi&ccedil; bilinmeyen y&ouml;nlerini TRT Haber ekranlarında G&uuml;ndem&rsquo;e &Ouml;zel&rsquo;e anlattı. <br />
Mersin&rsquo;in silifke kasabasında 11 &ccedil;ocuklu bir ailede b&uuml;y&uuml;yen C&uuml;celoğlu, d&uuml;nden bug&uuml;ne uzanan başarı &ouml;yk&uuml;s&uuml;n&uuml;, meşakkatli ve duygusal ge&ccedil;en &ccedil;ocukluk yıllarını, hi&ccedil; unutamadığı annesini ve hep mesafeli olduğu babasını t&uuml;m i&ccedil;tenliğiyle Mehmet G&uuml;ndem ile paylaştı. <br />
Prestijli bir esnaf olmasına rağmen tipik bir T&uuml;rk erkeği olarak nitelendirdiği babası, 10 yaşında kaybettiği ve hep h&uuml;z&uuml;nl&uuml; hatırladığı annesi, fakir ve kalabalık bir ailede ge&ccedil;en &ccedil;ocukluk yılları&hellip; <br />
&ldquo;K&uuml;&ccedil;&uuml;kken kaşığımı &ccedil;ok doldurmayayım, babam kızabilir&rdquo; duygusunda olan C&uuml;celoğlu,&rdquo;ilk kez ilkokul 4&rsquo;te kendi pantolunumu giydim, ilk kez ilkokul 4&rsquo;te aşık oldum ve birey oldum, madem pantolonum vardı ben artık bireydim, o d&uuml;zen i&ccedil;inde idareli kullanma ve israfın haram olduğu şuuruna varıyorsun&rdquo; dedi. <br />
&ldquo;Babam benim i&ccedil;in bir yabancıydı&rdquo; <br />
&ldquo;Babam dindar biri değildi, c&uuml;mb&uuml;ş-saz &ccedil;alardı, bir g&uuml;n birinin sayesinde Nakşibendi tarikatına girdi ve bir g&uuml;nde değişti babam&rdquo; diyen C&uuml;celoğlu,&rdquo;Babalık g&ouml;revim diyerek evdeki herkese besmele &ccedil;ekmeyi &ouml;ğretti, bı&ccedil;kın delikanlılıktan daha yumuşak bir havaya b&uuml;r&uuml;nd&uuml;. Babamla benim baş baş başa oturup konuşabildiğim 5 dakika yoktur&rdquo;&hellip; <br />
&ldquo;İyi bir insanım ama k&ouml;t&uuml; şeyler yaptım&rdquo; <br />
&Ccedil;ocukluk hafızasına kazınan ve bug&uuml;n bile g&ouml;zlerini dolduran hikayesi ise eşekleri Kalıp&rsquo;la ilgili. &ldquo;Evde eşeği sulamak benim g&ouml;revimdi &ldquo; diyen C&uuml;celoğlu, bir g&uuml;n sulamayı unutunca babam &ccedil;ok fena kızdı, ben de acısını Kalıp&rsquo;tan &ccedil;ıkararak onu bir g&uuml;n daha susuz bıraktım, beni affedeceğini bilsem bug&uuml;n Kalıp i&ccedil;in yapamayacağım şey yok, &ouml;z&uuml;r dilemek isterdim diyerek &ccedil;ocukluk hafızasına kazınan olayı b&ouml;yle dile getirdi.</p><br />

[category Televizyon]
[title Gündem&#146;e Özel]
[tags


]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/39897/gundeme-ozel.html" title="Gündem&#146;e Özel">Gündem&#146;e Özel</a><br />

Hiç yorum yok: