30 Kasım 2010 Salı

Benim Hayatım

<a href="http://www.yayinakisi.com/program/38387/benim-hayatim.html" title="Benim Hayatım">Benim Hayatım</a><br />
Wed, 01 Dec 2010 01:00:03 +0200 <br />
<p>My Life So Far (Benim Hayatım)<br />
<br />
10 yaşındaki Fraser, İsko&ccedil;ya&rsquo;nın dağlık b&ouml;lgesinde bir malikanede, kuralcı annesi Moira, kendi &ccedil;apında icatlarla uğraşan u&ccedil;uk babası Edward, ablası Elspeth ve de evin idaresini elinde tutan b&uuml;y&uuml;kannesi Gamma ile tekd&uuml;ze bir yaşam s&uuml;rmektedir. Birg&uuml;n dayısı Morris ve Fransız nişanlısı Heloise onları ziyarete gelince evin erkeklerini bir telaş sarar. Bu g&uuml;zel ve &ccedil;ekici gen&ccedil; kadın, ergenliğe girmekte olan Fraser&rsquo;ın yepyeni hislerle tanışmasına sebep olurken babası Edward&rsquo;ın da aklını başından almıştır.<br />
Film, BBC&rsquo;nin kurucularından ve Kraliyet Operası&rsquo;nın y&ouml;neticilerinden Sir Denis Forman&rsquo;ın kendi hayatını anlattığı kitabına dayanıyor. </p><br />
<p>Y: Hugh Hudson<br />
O: Colin Firth, Irene Jacob<br />
Komedi/Dram<br />
1999</p>
[category Televizyon]
[title Benim Hayatım]
[tags
isko,

]
[comments off]
<a href="http://www.yayinakisi.com/program/38387/benim-hayatim.html" title="Benim Hayatım">Benim Hayatım</a><br />

Hiç yorum yok: